/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Silicon Varde
Fra : kartoffel88
Vist : 604 gange
50 point
Dato : 14-02-11 19:58

Hvad fanden er det for noget snyd, at en lille provinsby får super hurtigt internet før Herrebyen København

http://www.computerworld.dk/art/114176/dansk-provinsby-slaar-doerene-op-for-super-internet?a=fp_2&i=514

Jeg vil også..............

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 60 point
Dato : 14-02-11 20:29

Hvorfor skal hovedstaden altid have først?

Bare tænk på hvem der leder/ledte dette land,
Jens Otto fra Randers, Schlütter fra Sønderjylland, Nyrup fra Esbjerg og Anders Fog fra min hjemby.

Nu har vi igen en Østdansker, vist ikke sket siden Anker Jørgensen, og ikke godt.
Igen tæt på afgrundens rand...

Og Helle er heller ikke en, der som os Jyder, sætter tæring efter næring,
bare de betaler selv, i Varde, på det Kongelige og til det teater vi fik "foræret" også i Hovedstaden.

Jeg er bange for at jeg som fattig pensionist må bidrage til dem alle tre???

Her har vi Stofanet kabel, rimelig hurtig men ikke som i Varde, og ikke helt billigt.
Og vor El regning er endnu større, fordi vi har måttet finasiere den hurtige forbindelse i Varde...

Godkendelse af svar
Fra : kartoffel88

Dato : 15-02-11 21:31

HEjsa.

Jo jeg joker jo bare i jalousi
Men en god ting ved at bo i en storby er at man har mange valg med mange ting, så man ikke er tvunget til at bruge et eller andet fusker firma.