/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Nyt spil
Fra : granner01
Vist : 1030 gange
400 point
Dato : 13-02-11 21:33

Jeg vil meget gerne finde et spil som jeg kan spille.

Det skal købes og være på DVD eller CD. Altså ikke downloades.

Det skal være på dansk.

De spil jeg ellers kan lide at spille er f.eks. SimCity. Kan man få et tilsvarende spil på dansk er det fint.
Jeg kan lide spil hvor man bygger eller f.eks styrer en bondegård.

Kan i komme med eksempler. Jeg er på herrens mark.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-02-11 21:48
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-02-11 21:51
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-02-11 22:42

Hvad handler det spil om?

Jeg kender kun 1 spil og det er sincity og jeg har selv 2000 udgaven.

Men husk at spillet skal være på dansk.

Kan du flere sjove spil?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-02-11 22:49

Nå, det er ik dansk, men det handler om at opbygge en forlystelsespark med rutsjebaner

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-02-11 22:54

Spillet lyder godt, men kan du ikke finde en dansk udgave?

Det er ikke det engelske der er problemet, men jeg vil spille sent om aftenen og så gider jeg ikke tænke på engelsk.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-02-11 23:04

Der er såmænd heller ik så meget at tænke over, du skal bare bygge nye rutsjebaner, isboder m.m. og sørge for at der kommer publikum til, så det kan køre rundt, ansætte folk til at tørre bræk op, der er jo nogle der ikke kan klare mosten

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 14-02-11 09:14

Du skal nok lad være med at spille, hvis hjernen er slået helt fra om aften.
Det kan gå helt galt hvis du tænker for meget.... Bomber der flyver, naboer der klager, planter der vokser ude af kontrol.... for ikke at nævne konen der er gået hjemme fra, fordi du tænker højt.... Så pas på med det granner01.. Det kan udvikle sig til en sygdom

Ellers er der disse spil der kræves, at man tænker højt og har luset slukket.
Civilization V
Starcraft 2 - Wings of Liberty
R.U.S.E
The Settlers 7
Commander Conquest Of America
Napoleon - Total War
Act.Of.War.Direct.Action
Anno 1404 - Dawn Of Discovery
SimCity - Societies
Sid Meier's Railroads
War Leaders- Clash Of Nations
World in Conflict

Jeg fratager mig alt ansvar.... McBobo

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-02-11 10:35

Citat
for ikke at nævne konen der er gået hjemme fra, fordi du tænker højt

McBobo

Jeg er et damemenneske og jeg spiller slet ikke krigsspil og andre voldelige spil.

Stradegi spil til mig, tak. Og meget gerne på dansk.

Og det gør ikke noget at det koster penge.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 14-02-11 13:02

Okay... Det må du undskylde.... Skægget er desværre ikke begyndt at vokse på dig.
Hvad angår spil jeg har forslået, er de nok alt for voldelige til dig.

Måske disse spil ligger i den bløde ende....
SimCity - Societies
(næsten det samme som simcity)

Sid Meier's Railroads
(Byg hjernebaner til forskellige byer. Transporter gods og tjen penge til nye tog m.m.)

McBobo

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-02-11 14:57

Jeg kan godt se at det kan blive et problem med et dansk spil.

Jeg vil købe det spil du har foreslået Klaudi.

Og Sid Meiers Railroads vil jeg også se om jeg kan få fat i.

Jeg lader spørgsmålet stå lidt endnu, måske kommer der flere spørgsmål.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 14-02-11 20:15

Du kan også prøve Zoo Tycoon, det minder lidt om "Rollercoaster Tycoon", men her skal man lave en Zoo:
http://zootycoon.com/

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 15-02-11 01:23
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-02-11 10:16

Jeg har købt Sid Meier's railroad og Rollercoaster Tycoon 3

Den første kommer med posten i dag og den anden kommer 18.2. Så skal de prøves.

De var billige at købe, under 200 kr for det hele.

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 19-02-11 10:22

Du kan jo altid smutte ned i stereo studiet eller block buster og kikke hvad de har
eller tag en kik her http://www.qxl.dk/pris/konsoller-spil/computerspil/l/cn10069/?gclid=__gclid__&gclid=CLj4yZn1k6cCFUEOfAodWWWlcQ

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-02-11 11:30

Nå får du bygget noget rutsjebane og togbane

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-02-11 20:35

Jeg er begyndt at spille dem, men jeg går til behandling med min højre arm, så jeg kan ikke bruge min mus ret meget for tiden.

Jeg sidder ikke ret meget ved min computer p.g.a.behandlingen. Men regner med at være i orden igen i marts. Og så skal jeg spille.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-02-11 09:50

Du har vel ikke gået hen fået en musse arm!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-02-11 12:43

Nix har trænet for hårdt, en skade i skulderen og derfor har jeg bevæget armen forkert. Men behandlingen er i fuld gang og jeg er så småt begyndt at træne armen. Så jeg er fit for fight om ca 3 uger.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-04-11 20:44

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-05-11 12:07

5 dage til

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-05-11 20:10

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-05-11 16:14

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-05-11 16:40

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-05-11 16:46

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 12-05-11 17:17

Klaudi.... Jeg er bange for at armen er faldet af...
Reagere ikke på din nedtælling.... Så måske er det den anden arm den er gal med....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-05-11 19:20

Ja eller os lader den gode granner bare som ingenting