/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Søgning af avisartikel fra 70'erne
Fra : TheCon
Vist : 834 gange
50 point
Dato : 14-05-03 11:35

Hej.

Jeg er igang med at søge noget familie, og i øjeblikket er det eneste jeg ved er
at personen bliver omtalt på bagsiden af et dagblad (sandsynligvis BT) i midten
af 70'erne. Er der nogen ved hvor/hvordan man kan søge efter gamle avisartikler??

På forhånd tak.

Michael

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-05-03 12:20

jeg vil tro at de kan hjælpe dig på biblioteket...ved ikke om man kan søge på nettet, har du prøvet det??
Sus

Accepteret svar
Fra : Nakita

Modtaget 50 point
Dato : 14-05-03 13:24

Hvis du bor i København kan du tage ind i "Den sorte Diamant" = Det Kgl. Bibliotek.
Der har de alle aviser aviser på mikrofilm i den østre læsesal og de er til fri afbenyttelse.

Hilsen Nakita

Godkendelse af svar
Fra : TheCon

Dato : 22-05-03 12:36

Tak for svaret Nakita.