/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
solseng/dækstol hvor kan de købes !!!!!
Fra : nord47
Vist : 1953 gange
100 point
Dato : 13-02-11 15:31

Jeg søger solsenge,de kan ikke slås sammen og er meget stabile
Vi kan ikke finde dem nogen steder,men de står alle steder sydpå
kan nogen hjælpe os,da de gamle solsenge skal udskiftes

http://peecee.dk/upload/view/289928

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 13-02-11 15:34

Køb dem hos Davidsen, men i rigtigt træ...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-02-11 15:39
Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 13-02-11 15:44
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 13-02-11 15:56

Her har du flere slags

http://www.meganart.dk/mobelshop/index.php?cPath=167

Ingen er så gode som dem vi har fra Dividsen i teaklignende træ, men det er ikke sæson der endnu.

Vælg nu noget ordentlig, de nye i flet tåler at stå ude og mørner ikke i solen som det hvide plast

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-02-11 16:10

Man skal ikke være ret fingernem for selv at lave dem... det gjorde vi efter en ferie sydpå

De blev bygget i trykimpreneret træ.. med ryglæn der kan justeres i tre højder, og to hjul købt til hovedgærdet så de kan køres rundt i haven --- de var godt nok røde men blev sprøjtemalet sorte... madrasserne blev købt billigt i Jydsk

Kommentar
Fra : nord47

Dato : 16-02-11 13:35

Kan købes hos LANGE ISENKRAM i Ringkøbing.......sender gerne med frgtmand