/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Filer fra nyhedserver (flt-vca.001)
Fra : elxx
Vist : 529 gange
75 point
Dato : 14-05-03 11:22

Jeg ser en masse filer med navnene flt-vca.001, flt-vca.002 osv. Jeg skal vel sætte dem sammen igen med et eller andet program. Det skal lige siges at det er lovlige ting vi har med at gøre, da der er et freeware-program.

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 14-05-03 11:42

Hvis det er de der filer som du kan finde under windows i din stifinder i en lang række, kan du bare slette dem. Det er efterladenskaber fra de sider du har besøgt på internettet. Hvad de egentlig er til for har jeg aldrig rigtigt fundet ud af, men jeg sletter dem selv efter anbefaling fra "højere magter".
Man er jo nødt til at rydde lidt op en gang imellem.

Med venlig hilsen
Kim Marchwitz

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 14-05-03 12:13

PS.

Lige et par eksempler fra min egen computer:
ffff6747_{4C6A75E1-8404-11D7-801B-00A0C9CA64E
fffffe1d_{56B610A1-84AD-11D7-801B-00A0C9CA64E
Er det den slags filer du tænker på?
Eller er jeg inde på et galt spor?

Med venlig hilsen
Kim Marchwitz

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 14-05-03 12:17

Nej. Jeg tror do har misforstået mig. Jeg downloader filerne fra nyhedservere. Der kan være ca. 40 filer til ét program.
De hedder henholdvis flt-vca.001, flt-vca.002, flt-vca.003, osv. videre. Jeg skal kæde dem sammen til én fil, men ved ikke hvordan.

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 14-05-03 12:26

OK

Så har jeg ikke forstand nok til at svare fornuftigt.
Men, - de filer skal vel åbnes af et program som du sikker også har downloadet.
Hvis dette program tror filerne ligger på f.eks. c-drevet og du i virkeligheden har lagt dem et andet sted, ?
Kan det være forklaringen? Det har jeg selv været ude for et par gange.

Med venlig hilsen
Kim Marchwitz

Kommentar
Fra : benkvist

Dato : 14-05-03 12:56

Hejsa.

Den NYHEDSLÆSER du anvender vil normalt være i stand til at samle filerne. Typisk ved at vælge (markere) den første (eller alle filer) og så sige "sammel" eller noget lignende.

Så spørges man normalt efter hvor den "samlede" fil skal placeres - og du vælger denne destination på normal vis.

Du skal måske lige nævne hvilken nyhedslæser du anvender, hvis ovennævnte ikke er nok til at hjælpe

BenKvist

Kommentar
Fra : als

Dato : 14-05-03 13:31

Hm, har du downloadet spil lidt ovre i den grå zone?

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 14-05-03 16:28

benkvist > Jeg anvender GrabIt, og jeg kan ikke lige finde det du siger....

Kommentar
Fra : benkvist

Dato : 14-05-03 18:44

Hej.

GrabIt kan ikke kombinere filerne.

Du kan evt. skifte til Forte FreeAgent --> http://www.forteinc.com/agent/download.php

Den er måske ikke så overskuelig som GrabIt, men den kan samle de "adskilte" filer.

Du kan måske også samle filerne med mange af de "SPLIT" programmer der findes. Prøv evt. denne:
HWT SPLITMASTER ---> http://hwtsoft.xiloo.com/download.htm

I den vælger du de enkelte filer der skal samles, i den rigtige rækkefølge, og så samler dem den. Følg instruktionerne.

mvh

BenKvist

ps. kontakt mig evt på web-help@e-posten.dk hvis der er yderligere spørgsmål til programmet.