/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
HOMO dværg-guramii'er ?
Fra : molokyle
Vist : 1082 gange
200 point
Dato : 12-02-11 14:27

Jeg har 2 Dværg-Guramii HANNER.
..og nu er den ene "Gu' Hjælpe Mig"c begyndt at bygge skumrede.
Den sidste HUN ..døde for en måned siden
Ka' det vær' rigtigt ...at den ene tror den ANDEN er en hun?
..eller er der bare fordi der er kommet mere lys i stuen?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 12-02-11 14:32

Det kan være solyset hehe, men er du sikker på at det er 2 haner
http://akvariesiden.akvariefisk.dk/species/show/?ArtID=10790

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 210 point
Dato : 12-02-11 15:01

Det er ikke sikkert at han har tænkt på om der er damer i nærheden, han har sikkert bygget eller påbegyndt huset for derefter at gå i byen for at finde en der vil med hjem og kigge på frimærker

Den adfærd ses også hos visse fugle.

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 12-02-11 15:05

Det er vel også set hos den 2-benede race Eller også har han sprunget ud af skabet. Nu er du vel ikke fordomsfuld, vel

Kommentar
Fra : CharlotS

Dato : 12-02-11 17:19

Lad det være sagt, jeg har ikke det fjerneste forstand på fisk næsten udover det der tilberedes i køkkenet

Men når det er sagt, er der da noget der tyder på at homoseksualitet kan opstå midlertidigt i mangel af bedre. F.eks. kan køer blive tyregale og hoppe på hinanden, og i fængsler hvor folk er kønsopdelte i årevis, er det vist også kendt at man så tyer til individer af samme køn osv. Det skulle så ophøre når det igen er muligt at vælge sin præference

Du må se at skaffe dig nogle flere hun fisk

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 12-02-11 19:14

Tak for svaret LuffeA
Lyder sandsynligt
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-02-11 19:20

Ps. Hunner..? ...indkøbes mandag! : 3 stk. ca. 60 kr. ....handlede kvinder ..............I ve'

</MOLOKYLE>