/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Henriette og psykopaten
Fra : Dulcona
Vist : 711 gange
10 point
Dato : 11-02-11 20:31

Så kan det være at den åhhh så moralske Henriette Kjær og hendes karakterafvigende, usympatiske og opblæste nar til mand Erik Skov, som angiveligt sammen kæmper med at betale enhver sit, (BRÆK) kan indse, at hun og tossen forlængst er gennemskuet. http://www.b.dk/nationalt/over-et-aars-faengsel-venter-erik-skov

Ud af kiosken med dig for ever og i spjældet med ham. Ned på Brøndby strand i en 2 værelses med dig, som du selv kan klare huslejen til. Og dine børn må i den kommunale igen. Køb dig en cykel og lad kreditorerne hente den ubetalte bil. I skal ikke leve et luxuxliv på skatteborgernes og jeres kreditores regning. Platugler begge 2

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 11-02-11 20:46

Helt enig, denne gang uden forbehold.

Efter hvad jeg har læst er ESP's dokumentfalsk og bedrageri så primitivt lavet, at han ikke kunnet undgår at blive afsløret, falske købekontrakter på ejendomme bliver jo opdaget, når det viser sig der ikke er en køber der får skøde og betaler, det virker helt desperat.

Men, de har vist fitness-rum i spjældet, så måske bliver han lidt pænere at se på!

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 11-02-11 20:55

Enig !

Men fitness-rum kan ikke gøre det alene og jeg tvivler at nogen plastik kirug ville give sig i kast med opgaven

Man ser næsten en ekstrem dårlig amatørudgave af Stein Bagger for sig
Begge var glade for kopimaskiner og redigeringsprogrammer!

Bluesky

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-02-11 21:16

Citat
Platugler begge 2

Simpelthen du

Og man bliver jo snart ikke forbavset over at madammen også har været med til det
Det skulle i hvert tilfælde ikke undre mig andet .

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 11-02-11 22:13

Kan det tænkes at Erik bare har snydt den stakkels Henriette. Kan godt forestille mig at hun egentlig er uskyldig, men ret så dum og naiv. Og det er jo heller ikke særlig smart når man gerne vil til tops.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-02-11 22:15

Citat
Kan godt forestille mig at hun egentlig er uskyldig, men ret så dum og naiv.

Okay..ja jeg havde glemt hun er blondine

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 12-02-11 02:38

Ja, staklen har giftet sig ind i en mildt sagt "uheldig" familie

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 10 point
Dato : 12-02-11 06:04

"Kan godt forestille mig at hun egentlig er uskyldig, men ret så dum og naiv."

Hun kunne i hvert fald ikke finde ud af at melde flytning de første fire år hun var i Folketinget, så hun desværre fik tillæg for at bo vest for Storebælt (56000 skattefri kr. pr år), så der er nok noget om snakken. Lene E var ligeså glemsom.

http://www.politikerlede.com/konservative.htm#kylle

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-11 10:20

Citat
Ja, staklen har giftet sig ind i en mildt sagt "uheldig" familie

De er IKKE gift og har aldrig været det

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-02-11 10:47

FEDT LINK

Citat
http://www.politikerlede.com/konservative.htm#kylle

http://www.gratisimage.dk/graphic/images/2011/February/12/4D60_4D5659BB.jpg

Godkendelse af svar
Fra : Dulcona

Dato : 12-02-11 11:33

Tak for svaret vagnr. Kanon link. Tak for det!!

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 12-02-11 11:41

Selv tak, Dulcona, og det er et meget "underholdende" link

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 12-02-11 14:15

Jeg er enig med Dulcona undtagen med en ting, nemlig at jeg tror at vi her har fundet 2 psykopater og ikke kun 1.
Jeg kan simpelhen ikke se at hun ikke skulle vide alle disse ting der (åbenbart) sker rundt om hende.
Jeg hopper ikke på den og jeg forstår heller ikke hvordan hun kunne komme tilbage til partiet, enten er de dumme eller (og det tror jeg mere på) også har det parti den tankegang vi holder hånden over vores egne, de har ikke udviklet sig siden Matador Varnæs.
alan

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 12-02-11 22:22

alan57. Jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Men i min årgang er vi ikke så rundhåndede med at dele titler som psykopat ud til kvinder. Det er en fejl, for den tilstand er sikkert ligeligt fordelt imellem kønnene. Og nej...jeg tror heller ikke, at hun er uvidende om hvad samleveren og kæmpefjoget har lavet af plat og har måske selv været involveret i det. Det vil nok vise sig hen ad vejen, efterhånden som politiet trevler dem op

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 13-02-11 14:20

Dulcona jeg tror at du har alt for megen tiltro til politiet, når vi kommer op i de luftlag som disse mennesker tilhøre er jeg bange for at justista ikke mere er blind, jeg har set folk slippe for rigtig mange ting når de tilhøre det de kalder samfundsstøttere, mens en eller anden narkoman der stjæler noget for at skaffe til det næste fix få domme der overhovedet ikke svare til forbrydelsen og disse ting gør mig meget ked af at Danmark er blevet sådan.
alan57.