/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Derfor finansierer efterlønnen det
Fra : PeterTheisen
Vist : 1045 gange
10 point
Dato : 11-02-11 18:20

Statskassen er ikke opdelt i flere statskasser, og der findes ikke mere end én statskasse. Derfor finansierer afskaffelsen af efterlønnen nye skattelettelser.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 11-02-11 18:23

PeterTheisen du har helt ret, er der da nogen der har sagt det modsatte?.
alan.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 11-02-11 18:36

http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=6;conference=206;posting=2303352

Derfor finansierer efterlønnen skattelettelser Skrevet af Anonym - Kl 18:31, 11.feb.2011
Statskassen er ikke opdelt i flere statskasser, og der findes ikke mere end én statskasse. Derfor finansierer afskaffelsen af efterlønnen nye skattelettelser.

Det kan du jo bare spørge Konservative og Liberal Alliance om - hvor tror du ellers de ville finde pengene!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-02-11 18:59

Efterlønnen bliver ikke afskaffet - Hvem har forøvrigt sagt det - Løkke.??? Han siger jo så meget, han ikke har mandat til.
Lad os slå fast - engang for alle -Løkke og Barfoed har ikke stemmerne til at afskaffe efterlønnen.

HH.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-02-11 19:15

Citat
Løkke og Barfoed har ikke stemmerne til at afskaffe efterlønnen

Nej - de har slet ikke stemmer til en sodavand

Det er en MINDRETALSREGERING

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 10 point
Dato : 11-02-11 21:31

Ja da lad da endelig beholde den og se DK' økonomi gå neden om og hjem. Det er jo det Villy og co åbenbart gerne vil have. Nej tak afskaf den og lad os for en gangs skyld tænke lidt på andre end os selv.

Og nej: jeg kommer heller ikke på efterløn hvis den afskaffes, men jeg vil da gerne yde lidt til at vi kan bibeholde en nogenlunde økonomi fremover og dermed et ordentligt serviceniveau (modsat SF & Soc. Dem)

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 11-02-11 21:54

Tak for svaret pve.