/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gendanne slettede filer
Fra : pirt03
Vist : 680 gange
10 point
Dato : 11-02-11 17:51

kender I et gratis program der kan gendanne slettede filer??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-02-11 19:19
Kommentar
Fra : xou

Dato : 11-02-11 19:26
Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 11-02-11 20:52

Pcinspector koster 250 kr

Mange af de googlede koster

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-02-11 20:56
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-11 21:58

PC INSPECTOR™ File Recovery 4.x is freeware. By freeware* is meant programs that can be obtained, used and distributed free of charge.

* freeware
Software that may be used free of charge. Unlike public-domain software, the Author retains all rights in the program, so that freeware is not free of copyright.

http://www.pcinspector.de/FileRecovery/confirm.htm?language=1&placeValuesBeforeTB_=savedValues&TB_iframe=true&height=400&width=550&modal=true

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-11 21:59

Recuva (pronounced "recover") is a freeware Windows utility to restore files that have been accidentally deleted from your computer. This includes files emptied from the Recycle bin as well as images and other files that have been deleted by user error from digital camera memory cards or MP3 players. It will even bring back files that have been deleted from your iPod, or by bugs, crashes and viruses!
http://www.filehippo.com/download_recuva/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-02-11 22:57

Recuva er god til slettede filer og gratis, det er den jeg bruger når der er tale og filer som er blevet slettet: http://www.piriform.com/recuva

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-11 23:11

Recuva (pronounced "recover") is a freeware Windows utility to restore files that have been accidentally deleted from your computer. This includes files emptied from the Recycle bin as well as images and other files that have been deleted by user error from digital camera memory cards or MP3 players. It will even bring back files that have been deleted from your iPod, or by bugs, crashes and viruses!
http://www.filehippo.com/download_recuva/

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-02-11 20:45

Citat
Ja - der er mange der påstår de kan....

Øh: hvem kan ikke hente filer tilbage = DIG
alle andre kan DET BARE.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 12-02-11 21:53

Ja den forstod jeg så ikke - nomore

Hjælp mig lige

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 12-02-11 21:58

Har forsøgt med de forskellige - men l..... virker ikke. Kunne fx slet ikke få recuva til at virke. Så er der en der bruger laaaaaaaang tid på at guide en igennem ledsaget af beroligende musik. Den finder faktisk filerne men vil så selvfølgelig have en bondegård for at genskabe dem.

Jeg prøver lidt endnu - ellers må jeg jo krybe til korset og betale.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-02-11 23:17

Citat
Kunne fx slet ikke få recuva til at virke
den har genskabt det jeg har sat den til og den er nem at bruge, det er mest forsøg men enkelte gange er det for alvor, filerne er blevet slettet og Recuva kunne genskabe dem som den kunne når jeg med fuld overlæg havde slettet for at forsøge.
1 gang genskabte Recuva alle filer på en usb meory kort som ved et uheld var blevet formateret, så kom ikke og sig at den ikke virker - og den er gratis at hente og bruge

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 13-02-11 09:54

o.v.n.:
Godt denirker for dig. Nu sagde jeg jo ikke at den ikke virkede - blot at jeg ikke kunne få den til at virke

Tror jeg prøver igen

Kommentar
Fra : Klaudi