/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Korte tykke ligekærvsskruer i messing?
Fra : klemme2006
Vist : 1168 gange
100 point
Dato : 11-02-11 12:42

Overskriften siger vist alt. Hvor får man dem? Har prøvet hos Tibberuphøkkeren uden resultat. Jeg skal bare have samlet mig et sortiment til renovering af gamle døre.

Klemme2006

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-02-11 12:59

Byggemarkedet bør være leveringsdygtig......

Eller må du lige komme med et billede af skruen....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-02-11 13:31

http://www.genbyg.dk/vinduesrenovering/messingskruer/
(fundet hos Google under messingskruer)

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-02-11 13:38

Byggemarkeder har kun stjernekærv og torx.

Du skal nok søge hos gamle bådebyggere og snedkere, eller i en isenkramforretning der har ligget samme sted i 100 år.
Sølvtorvets Værktøjsmagasin, Nørrebros Værktøjsmagasin samt Møller og Mammen i Gothersgade er gode bud på butikker med gamle støvede kældre hvor der kan være nogle fund.
Alstrøm Isenkram ved jeg opkøber billige restpartier fra grossister og andre.

Det kræver nok et personligt besøg eller en opringning da de ikke har sådanne ting på hjemmesiden.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 11-02-11 16:11

hvilken størrelser skal du bruge
jeg har muligvis nogle slatter ligende bagest på hylderne

Kommentar
Fra : vagnr