/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Mubarak går live på TV om 5 min.
Fra : Maksimus
Vist : 620 gange
10 point
Dato : 10-02-11 21:04

Han træder helt sikkert tilbage lige om lidt. Ellers går folk da helt amok, når de har ventet hele dagen på at han skulle sige noget

Se det lige nu live på CNN.. rigtig spændende.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-02-11 21:08

Så er jeg da for sent ude nu

Kommentar
Fra : Maksimus

Dato : 10-02-11 21:14

Nej det er åbenbart nogle lange minutter de har dernede i Afrika.. haha

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-02-11 21:48

Og hvad så ?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-02-11 21:52

Han går ikke af.

Han er for magtgal.

Kommentar
Fra : Maksimus

Dato : 10-02-11 22:00

Hvad fanden var så meningen med talen??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-02-11 22:03

Magtgalt stodder.... nu tror jeg godt nok der bliver ballade

Citat
Hvad fanden var så meningen med talen??

han ville da fortælle folket at han ville blive ved magten --- og det til trods for at militæret og folket har vendt ham ryggen

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 10 point
Dato : 10-02-11 22:16

Citat
nu tror jeg godt nok der bliver ballade

Tror ??
Det bliver det rene blodbad i morgen er jeg alvorligt bang for.
Det var slemt sidste fredag...tør næsten ikke tænke på hvad der så sker i morgen.
Men hvor jeg af hele mit hjerte håber for de stakkels mennesker at de holder ud og i sidste ende får frihed og demokrati.

Kommentar
Fra : Maksimus

Dato : 10-02-11 22:16

Kan se at folk er på vej mod tv stationen og/eller parlementet.
Gad vide hvor mange der dør i aften.. 29? Eller 72?

Havde ellers glædet mig til at det kunne gå hen og blive et demokratisk land og evt inspirere andre diktaturer.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-02-11 22:33

Citat
og det til trods for at militæret og folket har vendt ham ryggen

Militæret ta`r magten.Men er det værre end hvis Muslimsk Broderskab gør.

Af de to,ville jeg foretrække militæret.Men der bliver "problemer",uanset hvad.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 11-02-11 00:10

Citat
Men hvor jeg af hele mit hjerte håber for de stakkels mennesker at de holder ud og i sidste ende får frihed og demokrati.

Det håber jeg også. Det kunne starte en revolution i det øverste af Afrika, som man kunne håbe på, spredte sig videre.

Er dog skeptisk mht frie og demokratiske valg blandt befolkninger, som ikke er vant til dette.

Er de i stand til, at skelne lort fra chokolade. Er det muligt for alle partier, at komme ud i krogene med deres budskaber.
Demokrati bygges ikke op over en nat, men er en tilvænning, og husk på; disse mennesker har levet uden indflydelse i årtier.
Håber de får indflydelse nu. Uden tab af menneskeliv. Tvivler dog.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 11-02-11 00:16

Kode
Og hvad så ?

Citat Teil

Teil!

Hvorfor helvede blander du dig overhovedet.

Du har sjældent, for ikke at sige aldrig, noget positivt, at byde ind med.

Hvorfor holder du bare ikke din indebrændthed for dig selv, og undlader at eksponere dine dårligdomme.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-02-11 08:43

Jeg håber de fortsætter på en fredelig måde. Og mon ikke der arbejdes i diplomatiske kredse på at overtale den gamle diktator. Men han er godt nok en stædig kamel.

De forsøger at starte et demonkrati. Og ja det er svært. Men så mange ægyptere har været gæstearbejdere i demonkratier. Så mon ikke en del rejser hjem og lærer de andre hvordan man gør.

Godkendelse af svar
Fra : Maksimus

Dato : 11-02-11 09:41

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : Maksimus

Dato : 11-02-11 17:05

Endelig trådte han tilbage