/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Hul fejeliste
Fra : ttharald
Vist : 1930 gange
100 point
Dato : 08-02-11 23:18

Hej,
jeg har en ide om at skjule mine højttalerledninger i en slags fejeliste langs gulvet.
Jeg har ikke kunne finde noget på nettet, som kommer i nærheden af mit ønske. Jeg gider ikke de almindelige firkantede lister, men forestiller mig en plastikliste, som fra enden svarer til et rør, som er delt i en fjerdedel på omkring 1x1 cm, altså en liste med en buet forside, om man vil.

Er der nogen som ved, om noget sådant findes, og allervigtigst: hvor kan det købes?

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 08-02-11 23:34
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-02-11 05:15

du kommer nok ikke tættere på ind fodpanelerne som oven over de kan også købes i jem og fix

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-02-11 06:45

Hvis det findes, så findes det her:

http://www.kbhlistefabrik.dk/index.asp

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 09-02-11 06:49

Her er et stort udvalg af lister. Måske du kan bruge nogle at dem.

http://www.kbhlistefabrik.dk/index.asp

Accepteret svar
Fra : sverola

Modtaget 100 point
Dato : 09-02-11 15:47

http://www.primo.dk/Lister_som_skjuler_ledninger-5573.aspx

Mon ikke det er denne du leder efter ???

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 09-02-11 16:58

@sverola

De er sgu´smarte. Og så fylder de næsten ingenting.

så hvis ttharald ikke kan bruge dem vil jeg bare lige tak for tippet.

Kommentar
Fra : ttharald

Dato : 09-02-11 20:27

Dem kan jeg i hvert fald godt bruge, smuller54!
Det er faktisk lige præcis noget sådant jeg havde i tankerne.

Godkendelse af svar
Fra : ttharald

Dato : 09-02-11 20:29

Tak for svaret sverola.
Og så er det endda en del af et helt system.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-02-11 21:06

Alletiders...takker også herfra.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 09-02-11 22:25

Bare hyggeligt..............

Mvh

Sverola