/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Proceslinien
Fra : clou
Vist : 2040 gange
100 point
Dato : 07-02-11 17:37

hej derude

Har fået slettet en genvej fra Proceslinien ved en fejl, nu vil jeg gerne have den tilbage, men hver gang jeg prøver at trække genvejen derned, så kommer der er rød advarsels cirkel og den bliver der ikke - har prøvet at låse Proceslinien op, uden resultat - bruger Windows 7.

Håber på hjælp fra Jer

Clou

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-02-11 17:40

Højreklik på genvej og vælg fastgør til Proceslinje eller start programmet og højreklik på prg navn i proceslinje og vælg fastgør til proceslinje

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-02-11 17:50

Citat
men hver gang jeg prøver at trække genvejen derned, så kommer der er rød advarsels cirkel og den bliver der ikke

Det er fordi du IKKE trækker den ned på processlinien....

Du trækker den ned hvor de åbne programmer ligger....

Så HELT OVER til venstre hvor de andre ligger...

Har du besvær med at se afgrænsningen - højreklik et vilkårkigt sted på linien og "lås den op" - så vil du se hvor den slutter - der er en masse "prikker"

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-02-11 17:53

Nu er det jo Win 7 der bruges, det er ikke en genvej til "Hurtigstart" men til "Proceslinjen"

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 07-02-11 17:57
Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-02-11 18:00

Det er UNDERORDNET om det er XP eller Vista eller Win7....

Den røde stoptavle kommer fordi du bevæger dig uden for feltet hvor de skal ligge

Proceslinien er inddelt i 3 felter....

START - Hurtigstart - åbne programmer - systemiconer - UR

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-02-11 18:01

Klaudi:

Din metode er god nok - men det er da nemmere BLOT at TRÆKKE dem ned

Kommentar
Fra : clou

Dato : 07-02-11 18:02

Jeg få desværre ikke muligheden fastgør til Proceslinie eller Hurtigstart når jeg Højreklikker på mine Genveje, hverken fra Skrivebordet ej heller fra Menuen Start!

Clou

har nu prøvet at gendanne computeren, så nu er den pågældende genvej tilbage, men jeg vil gerne have en genvej mere, men det vil ikke som jeg vil!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-02-11 18:08

refi ved hvordan, tror han, han fatter ik en skid

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-02-11 18:26

Citat
han fatter ik en skid

Citat
tror han

Jeg VED

Gør nu bare som foreslået....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-02-11 18:29

Er det sådan her du plejer at have dem siddende.......................................... Hurtigstart.
http://www.billedeupload.dk/photo/2011-02/dc013143/progam.jpg.html

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 07-02-11 20:54

Tak for svaret Klaudi - nu er jeg glad - rigtig glad for at det virker.

Clou

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-02-11 20:57

Velbekomme

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-02-11 21:03

Citat
Du kan også fastgøre et program ved at trække programmets genvej fra skrivebordet eller menuen Start til proceslinjen.