/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lidt stening...?
Fra : c_lasse
Vist : 455 gange
33 point
Dato : 14-05-03 01:54

Hej alle kandu-brugere...

Jeg er lige i gang med at samle en masse links til sider, som ikke har nogen mening, men hvor man alligevel kan bruge meget tid...
Fx findes der www.jegstener.dk
Jeg vil høre, om I har mange flere? Det skal bare være sider uden noget specielt indhold... Det kan være latterlige spil eller små flash-film, som fx www.madblast.com !!

Jeg er sikker på, at der er mange, som også kan bruge sådanne sider...
På forhånd tak...

Kommentar
Fra : v41

Dato : 14-05-03 02:35
Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 33 point
Dato : 14-05-03 13:35

www.demospasser.dk
www.denhvideklat.dk

her kan du bruge meget tid på ingenting..! sjove videoklip osv..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : c_lasse

Dato : 14-05-03 13:41

Dem havde jeg selvfølgelig helt glemt...
Tak for det!!

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 08-06-03 16:33

hvad med:

www.absolutelynothing.com

...den er oven i købet til salg!!

jazzin

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 09-06-03 12:40

Hej

Denne her er meget sjov.

http://www.rathergood.com/

Den har netop fået en "netoscar"
Prisen som det bedste sære – weird – netsted gik til sitet Rathergood. Både jury og netfolket var mest begejstrede for dét website – hvor man blandt andet har fornøjelsen af at se kattekillinger spille i punkband.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 03-07-03 10:54

Prøv www.jegergud.dk meget stened.

Godkendelse af svar
Fra : c_lasse

Dato : 25-06-04 09:23

Tak for svaret solgaard, der kan man bruge meget tid!
PS: undskyld tiden - blev lige sendt i militæret, så glemte alt om kandu indtil nu!!