/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Spiderman Flexi trax
Fra : bruuno117
Vist : 1225 gange
200 point
Dato : 07-02-11 14:52

Min nevø fylder 3 år om et par uger, og han er blevet helt vild med flexi trax og spiderman, så nu søger jeg med lys og lygte efter en spiderman flexi trax bane. Problemet er bare at jeg ikke kan finde sættet nogen steder , jeg kan finde tilbehør til det, men selve banen er ingen steder at finde umiddelbart :|

Hvis der er en der er bedre til at google end mig, og kan finder et spiderman sæt, ville jeg blive svært taknemmelig!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-11 15:10

Nu er ungerne ikke i Spiderman alderen længere,så jeg kan ikke helt følge med

Men hedder banen også Spiderman, eller kan det være denne du mener

http://lekmer.dk/legetoj/bilbaner/flexi-trax/flexi-trax-basic-set?utm_source=kelkoodk&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Flexi-Trax,%20Basic%20set

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-02-11 15:15

2.5 millioner hits - så der må da være noget

http://www.guloggratis.dk/legetoj/flexi-trax/annonce/10135684

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-11 15:16
Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 07-02-11 15:16

Ja der er åbenbart en helt specifik spiderman bane, og det eneste jeg kan finde er spiderman bilen og ekstra banedele til den.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-11 15:19

Det er åbenbart ikke en helt ny "opfindelse" siden der findes så meget brugt

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 07-02-11 15:22

Har lige fundet den I toysrus, men de har åbenbart ikke en online shop, og der er ingen toysrus her i nærheden :|

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-11 15:23
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-11 15:24

Du kan finde den nærmeste forretning her

http://www.toysrus.dk/Find%20butik.aspx?id=615941&vid=063159

Måske de kan overtales til at sende??

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 07-02-11 15:28

Tjaa, det er måske den eneste mulighed, eller også kan jeg prøve at overtale BR til at bestille en hjem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-02-11 15:31

Et 3-årig barn er da fløjtende ligeglad om det er brugt..... - det har de ingen forstand på.....

Du får da meget mere for pengene

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 07-02-11 15:33

Det kan du have ret i, jeg ved bare ikke om jeg gider at handle med private.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-11 15:37

Jeg kan godt være i tvivl om BR kan få det hjem, det kunne tyde på det er på vej ud

Hvis det var mig, ville jeg ringe til Toysrus og spørge om det kunne sendes, ... ikke alle afd. har det hjemme

Hvis du vælger at købe brugt, ville jeg foretrække selv at hente det, så jeg kunne se om det var noget jeg ville bruge som gave