/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Ansvar
Fra : kanyrs
Vist : 668 gange
20 point
Dato : 07-02-11 11:26

Fik i Fredags kørt min hund over på en parkeringsplads,den døde af sine kvæstelser.Hunden hoppede ud af bilen i et ubevogtet øjeblik,jeg løb straks ud på vejen som var lige bag bilen. Der kom en varevogn han kørte ikke ret hurtigt max 15 km/t han så på mig men kørte videre med det resultat at hunden blev mast under hans forhjul,manden kørte bare videre uden at stoppe før han fandt en parkeringsplads han kontaktede os overhovedet ikke han gik ind for at handle som om det ragede ham en fjer. Vi har et vidne det så det ske som naturligvis var rystet over mandens opførsel han kontaktede vedkommende,han var uberørt over det der var sket og sagde det var vores egen skyld.... Skulle han ikke være stoppet ??? Og kan vi anmelde ham for uagtsomhed vi har hans reg nr på bilen.. det skal lige siges at der ikke var biler bag ham så han ville ikke kunnet have forsaget en ulykke ved at stoppe....

Accepteret svar
Fra : wamami

Modtaget 30 point
Dato : 07-02-11 11:32

Det var dog en frygtelig traumatisk oplevelse du har haft. Jeg tror desværre ikke du får noget ud af at anmelde ham, men prøv. Politiet har jo travlt , og jeg tror ikke du får noget ud af det.
Han er dog en ualmindelig kold og kynisk skid

Godkendelse af svar
Fra : kanyrs

Dato : 07-02-11 11:38

Tak for svaret wamami.

Kommentar
Fra : mapse

Dato : 07-02-11 12:01

Det var dog en forfærdelig kynisk person du har været ude for der, stakkels dig at miste sin hund på sådan en måde. Føler med dig.

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 07-02-11 12:30

Sikke da en skiderrik og hvor ubehageligt og trist for jer. Jeg føler virkelig med jer.