/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
autoarkiverede emner i Outlook - hvor?
Fra : ingelein
Vist : 931 gange
30 point
Dato : 07-02-11 10:32

Hej
Jeg har i travlheden sagt ja til at autoarkivere gamle emner. Men har ikke læst ordentligt på hvor jeg kan finde dem igen.
Tak for svaret, hvis nogen kender det.
mange hilsner¨
Ingelein

Kommentar
Fra : clou

Dato : 07-02-11 14:16

Hvis du i Outlook klikker på Funktioner - Indstillinger -Andet, så finder du hvor der står Autoarkivere, klik der, så kommer "stien" frem hvor de lægger sig!

Clou

ps: denne vejledning er fra Outlook 2007 udgaven - men tror den ligner tidligere versioner!

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 07-02-11 19:51

Hej clou
Tak for svaret - det var ok.
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : clou

Dato : 07-02-11 19:58

Det lyder godt - dejligt at kunne hjælpe!

Clou