/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
jeg prøver lige igen (JOLSEN)
Fra : jolsen
Vist : 555 gange
1 point
Dato : 14-05-03 00:38

det var egentligt bare ment som en opfordring
til at vågne op....eller en påmindelse om at lære
sig selv at kende istedet for at fortabe sig i
alt muligt andet...måske det ku være en ide....

jeg vil gerne høre mere fra gisele, hvis du har noget at tilføje...

Kommentar
Fra : annihjorth

Dato : 30-06-04 16:13

Clairvoyant, metafysiker og forfatter, Anni Hjorth holder klarsynsaften 1. & 3. onsdag i hver måned kl. 19:00. Alle modtager klarsyn, så tilmelding er nødv. Stormgade 14E, 1470 KBH K. Tlf:3393 9844. Annihjorth@yahoo.dk. Pris: 100 Kr. Varighed: ca. 2½ time.

Kommentar
Fra : camerone

Dato : 27-10-05 18:48

hej jolsen.
kunne det tænkes, at mennesker i deres mangfoldighed vælger forskellige måder, at lære sig selv at kemde på??

Kommentar
Fra : jollesen

Dato : 27-10-05 21:20

jamen det tror jeg da helt bestemt

..nyt brugernavn, samme gut : )

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 13-08-06 19:55

Okay nu har jeg kun været online i 10 min og Anni Hjorth.. jeg hader allerede din reklame!