/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
"CutePDF" virker ikke?
Fra : cristian2
Vist : 2043 gange
40 point
Dato : 06-02-11 16:20

Jeg har tidligere formatteret via CutePDF (http://www.cutepdf.com/products/cutepdf/Writer.asp#download)

Der plejer at komme et vindue op (når jeg har valgt at printe) som spørger i hvilket program jeg vil gemme filen. Det gør der ikke længere - uanset hvilket program filen, som jeg ønsker at formatere til PDF, er lavet i.

Kan det være en indstillingsfejl? Eller er det bare ikke muligt længere i det hele taget?

Jeg har lavet systemgendannelse og slettet/lagt CutePDF ind påny.

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 06-02-11 16:36

Har du også geninstalleret GPL Ghostscript fra http://www.cutepdf.com/download/converter.exe
mvh
Janus

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 06-02-11 16:45

Yes! - uden effekt.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 06-02-11 16:47

Har du valgt CutePDF som den printer, du vil udskrive til?

Prøv at vælge den som din standard printer.

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 06-02-11 17:20

Jeg HAR valgt den som standard.

Men nu tror jeg at jeg har fundet en løsning. Jeg er bare nødt til at printe - derved kommer vinduet op. Det kommer altså ikke op FØR jeg har printet. Men det kan i det mindste lade sig gøre.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 06-02-11 17:30

Ja, CutePDF er jo en printer, så derfor skal du printe for at vinduet kommer.

Sådan har det altid været, det er ikke noget, DU har fundet en "løsning" på

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-02-11 17:43

Prøv med PDF Creator, den er ok
http://www.filehippo.com/download_pdfcreator/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-02-11 17:44

Hvo'n er det gået her?
http://www.kandu.dk/Spg152029.aspx

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-02-11 19:23

Sådan har det jo altid virket at man siger Print. I stedet for en udskrift kommmer der jo så en
Gem Som skærm. Sådan er det hos mig og har altid været sådan

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-02-11 19:35

Citat
Men nu tror jeg at jeg har fundet en løsning. Jeg er bare nødt til at printe - derved kommer vinduet op.

Der menes måske en Papir udskrift før PDF muligheden kommer

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 06-02-11 22:29

Det er korrekt Klaudi. Det gør det lidt besværligt, men trods alt bedre end ingenting. Og jeg har brugt dit forrige råd til mig!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-02-11 23:10

Har du prøvet PDF creator?

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 40 point
Dato : 07-02-11 16:21

Øhh undskyld, men hvordan kan man vælge en papirudskrift i CutePDF ??
Der er jeg da helt blank. Ved at vælge Print som ved en alm printer kommer der jo ikke en papir udskrift men Gem Som skærmen dukker i stedet for op.

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 16-03-11 08:07

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-03-11 08:29

selv tak