/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Troværdighed??????????????????
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 708 gange
50 point
Dato : 06-02-11 12:34

Se så selv klovn, det er det Knudsen skriver i en privat besked til mig det er en god start et nyt bestyrelsesmedlem ligger ud med, efter at Knudsen har tiltrådt det nye tillidshverv.
Jeg kan betro de ærede læsere med, Knudsen var den eneste som de kunne finde og derfor måtte den siddende bestyrelse bide i det sure æble
Jeg tror ikke på Knudsen er særlig langtidsholdbar, det har han aldrig haft ry for men tiden vil vise, hvilke kvaliteter og know how der vil flyde fra forfatterens tænketank
OG spørgsmålet er: kan man bestyrelsesmedlem være troværdig, når man sviner medlemmer til man ikke kan lide?

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 06-02-11 12:59

Behøver man absolut at svine nogen til?

Der må være andre måder at "kommunikere" på!

Kryds

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-02-11 13:26

- enhver forening med respekt for samfundets mangfoldigheder, ska' da ha' sin egen psykopat...

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 06-02-11 13:26

Til Sandhedsvidnet.

Du har fuldstændig ret !! Man bider da ikke af den hånd der fodrer én - ellers er man ualmindelig tåbelig, men vi skal huske på hvem vi har med at gøre: Forfatteren Bent Ballegaard Knudsen, som har visse friheder, iflg. sig selv, til at skrive hvad han lyster - ja, man er målløs over de mennesker som har valgt ham, men som du skriver, så har man nok ikke haft andre, så i mangel af bedre .........................!!!???? Jeg tror man vil fortryde den disposition !!

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X
Jammerdalen 7
Karlsruhe

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 06-02-11 13:26

- forøvrigt, så kan man "ligge" ude i solen om sommeren, hvorimod man kan "lægge" brødkrummer ud til fuglene om vinteren...

Venlig hilsen

kryds

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 50 point
Dato : 06-02-11 13:48

Det bliver nok ikke Kalø, som samler ind til kageBallemand. Han titulerede dem som en gang " ROTTER". Bygge et konstruktivt samarbejde op med DLS bliver næppe heller ham, da han hader alt andet end hans eget ego, og hans tro medløbere.
Stå for udvikling af hans aktive riffelundervisning, går nok heller ikke med de billeder på hans hjemmeside, hvor han direkte peger på folk med rifflen.
Måske kan han udvikle nyt regelsæt om. hvordan transport på offentlig vej, med en flok aldrende jægere, bedst foregår i en hjemmeflikket bund af en camplet, uden nummerplader og sikkerhedforanstaltninger, på offentlig vej, hvor formanden for DJ råbte op efter et dødsfald, her er SMBent ham utro.
I et lovligt arbejdene fugleudvalg, kan det vist knibe gevaltigt, hvis de ikke går med til, at sætte fugle ud lige før træningen, og genindfange dem, som har overlevet seancen til brug dagen efter, her var rødben vist hans foretrukne skydefugl.
Ved hvert møde bliver det vist nødvendigt, at smide en spand brun sæbe i kæften på ham, så han bare er lidt stueren.
DJ kreds 3 må lave lagerlister over deres medalje og glassamling, så vi kan tjeke BajutBent, han snupper dem jo efter egent udsagn fra DLS, hvis han bestiller tingene - og foreningen betaler dem, og når han så bliver gået baglæns ud af døren, snupper han det hele, som om det er hans ejendom og melder det stolt ud på hjemmesiderne.
Det må være som ungdomskordinator han kan begå sig, han har jo altid en stor flok med på hans jagter, kan man se på hans og venners jagtbilleder.

Jow Bent Ballegård Knudsen, du er den rigtige gesant for, heldigvis en lille kreds af danske jægere.

Dette valg afspejler sig i al sin gru, den manglende tilslutning til forenigslivet, og at man skal brække gulvbrædderne op, og ned i mudderet for at finde noget, for at fylde hullet op, for at kunne holde formalia i kredsen.

En ting er sikkert, Væltebaljen skal til, at finde kammertonen frem, mange gange.
For mange i DJ kan ikke tåle hans omgangsform, men ok han har formodentlig formanden i ryggen i et lille stykke tid fremover.
Ville egentligt gerne være med, når han skal forklare folkene på Kalø hvorfor de er "ROTTER", det tror jeg egentlig, jeg vil tale med dem om, også.
Tillykke til Bent Bam Knudsen, og mine tunge BUMBE tanker går til dem, som skal vælte rundt med ham i det daglige.
Det må blive dyrt for medlemmerne, med alle de oversættelser som der nu skal skrives.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 06-02-11 15:15

Nu kan det også gå sådan, at de få medlemmer foreningen har, vil melde sig ud i prostest, over det nye bestyrelsesmedlem

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 06-02-11 15:33

.....men så længe I har hinanden i jeres skydeklub generer I jo kun jer selv.....

Har I ikke et andet sted hvor I kan afgøre hvem der er den største idiot? og eventuelt skyde på hinanden for at holde og helst mindske bestanden af fjolser til glæde og gavn for resten af samfundet.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-02-11 15:47

Citat
Svar aldrig..... Har du prøvet at søge på Google?
Svar aldrig..... Er du klar over at det er ulovligt?
Svar aldrig..... Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men....
Svar aldrig på spørgsmål du ingen kompetance har ellers har dette forum ingen værdi..

- skrevet af ziggy snothvalp...

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 07-02-11 06:45

Der vil ikke gå lang tid før Knudsen mener, han bør være formand for den lille forening, fordi tingene ikke foregår efter hans hoved gud ved hvad den plads som suppleant har kostet?

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-02-11 07:02

"gud ved hvad den plads som suppleant har kostet?"

Mon ikke der er blevet betalt med naturalier i form af et par godsjagter på udsatte kassehøns, mod at der gerne måtte fotograferes af hoffotografen Hæ og at billederne måtte bruges på bb1's "hjemmeside" ??
De problemer der er for H. Mubarak i Egypten, er vand imod dét der kan forekomme når bb1 vil tiltvinge sig magten i foreningen med løgne og fordrejninger af alt - det er nemlig det eneste sprog denne forfatter mestrer, men det er til gengæld også udført med perfektion og akkuratesse !

Øjenvidnet4
MULTI-X
Vonge

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-02-11 11:17

Jeg har lige fået fat i en job-beskrivelse til bb1's nye job:

Én af hans hovedopgaver er at tælle lokkeænder i Vejle og Horsens fjorde, samt langs kysten på Djursland.
Det siges ligeledes, at han faktisk fik jobbet, da han selv foreslog at holde opsyn med søerne i Bottrup Enge, Vejle Ådal og Horsens til den jyske højderyg. Han havde allerede fået lavet identitetskort med billede, så han kunne fremtræde som en myndighedsperson - men her satte DJ sig imod da man erfarede, at billedet var taget fra Jensens hjemmeside - det med hornene i panden og trefork !!! http://www.jensensafaris.com/Landsbytossen.htm

Det bliver spændende at følge denne særegne mand, som også har sagt nej tak til brændstof-godtgørelse, blot han fik jobbet; og det kan ingen da være utilfredse med ??

Øjenvidnet4 (som ikke staver sit navn med hverken K eller C)
MULTI-X
Hals

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-02-11 14:06

Jaeeee, jeg tænkte nok, at han ikke var direkte medlems-valgt til noget som helst.

Nu håber vi, at han tæller bedre end han staver

HH.
1 og 2 og 3 og 4 og 5 og 6 og 7 og 8 og 9 og nu kommer vanskelighederne...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-02-11 16:47

Citat
1 og 2 og 3 og 4 og 5 og 6 og 7 og 8 og 9 og nu kommer vanskelighederne...

- ik' for Ballesprederen, han starter bare forfra...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-02-11 19:07

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
1 og 2 og 3 og 4 og 5 og 6 og 7 og 8 og 9 og nu kommer vanskelighederne...

- ik' for Ballesprederen, han starter bare forfra...

Ja, virkeligheden slår alt !!!!!

Øjenvidnet4

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 07-02-11 22:22

Tak for svaret betterwisser.