/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
musik til "din fantastiske krop"
Fra : denevigeuheldige
Vist : 635 gange
50 point
Dato : 06-02-11 10:09

I tv-udsendelsen (din fantastiske krop) mandag den 31. januar, blev udsendelsen afsluttet med et rigtig lækker nummer (nummeret blev også spillet et sted inde i udsendelsen). Muligvis var det komponisten trentemøller?
Nogen som ved præcis hvem der spillede og hvor man kan købe det?

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 25 point
Dato : 06-02-11 11:48

Det var nu tirsdag den 1. februar.

Udsendelsen bliver genudsendt i aften kl. 23:30, så kan du jo se eller optage den.

Det bør fremgå i rulleteksten, hvem der spillede.

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 06-02-11 14:45

I teksten stod der trentemøller og et andet navn (muligvis forlag), men selvom jeg har lytter hovedparten af hans musik igennem er jeg ikke stødt på lige netop dette her. Derfor jagter jeg nummeret da det er rigtig godt. Desværre blev der kun spillet dele af nummeret.

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 20-04-11 23:20

Har lyttet mange af trentemøllers numre igennem - dog uden resultat.

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 20-04-11 23:21

Tak for svaret ans.