/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Zepto Driver
Fra : jannicolai
Vist : 1488 gange
300 point
Dato : 05-02-11 09:01

Hej jeg skal til at ligge Xp Professional ind på en Znote 3215w .En der kan hjælpe med et link til hvor jeg kan hente nye driver til den.Bundkort grafikkort. Trådløs netkort Osv.Zepto er jo gået konkurs,så der kan jeg jo ikke hente noget.Jeg har ikke nogen disc med driver med til den.Mvh Jannicolai.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-11 09:09
Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 05-02-11 09:18
Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 05-02-11 09:28

Hej jeg kigger på det.Mvh Jannicolai

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-02-11 09:30

Og så start med den driver der hedder Intel .......................som er til bundkortet.
Det er bedst med genstart ind i mellem installation af de drivere.
Eyvind.
Zepto3215 bruger.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-11 09:33

Du skal jo ikke bare kigge på det, du skal hente driverne og få installeret XP

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 05-02-11 09:37

Hej er ved at hente dem.Mvh Jannicolai

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-02-11 09:42

Din computer kan også køre med Vista og win 7 og ubuntu Linux - for det gør jeg selv.
Linux kører jeg også på en memorystick.

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 05-02-11 10:41

Hej nu har jeg hentet dem og fået brændt dem ud på en cd,så nu prøver jeg om det virker.Takker ind til videre.Jeg vender tilbage senere. Mvh Jannicolai

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-11 10:45

ok held og lykke med projektet

Godkendelse af svar
Fra : jannicolai

Dato : 05-02-11 18:29

Tak for svaret Klaudi.Hej takker for hjælpen.Det eneste der ikke virker nu er det trådløse net kort.Men lukker spørgsmålet nu.Og opretter et nyt der omhandler det.Takker for svarene fra alle Mvh Jannicolai.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-11 18:50

Velbekomme, det er vel ik fordi det er blevet slået fra, hvis der er en knap på pc?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-02-11 18:57

Der sidder en knap til højre for de 2 blå lys på frontkanten. Den tænder mod højre.
Zepto 3215 blev leveret med Zeptos egen trådløse adapter eller en adapter fra Intel
Jeg har driveren til Intel 4965AGN
Hvis der mangler et trådløst netkort - så koster et Intel 100-200 kr.

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 05-02-11 21:02

Hej prøver lige igen,men har fået at vide at det må vente til imorgen af min kone.Mvh Jannicolai