/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
favoritter
Fra : loberg
Vist : 578 gange
200 point
Dato : 04-02-11 22:27

hvordan fjerner man en hel del af sine favoritter på en gang og ikke kun en ad gangen ? jeg har internet Explorer og bruger google.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-02-11 22:34

Du kan f.eks. bruge AM-Deadlink
http://aignes.net/deadlink.htm

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-02-11 22:38

Du kan os åbne Stifinder og finde mappen med dine Favoritter, eller i IE klikke på Favoritter og klikke på den lille pil til højre for Føj til Favoritter, og der vælge Arranger Favoritter

Kommentar
Fra : lham

Dato : 05-02-11 06:38

pas på med dealink
Du kan jo godt have valgt at have en bestemt favorit plasret i flere mapper i favoritter( feks fugle både under jagt og natur )
så snupper deadlink lige den ene !

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-11 07:29

Citat
pas på med dealink

Den snupper da kun dem man selv vælger

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-02-11 23:10

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-02-11 22:34

Når du nu er logget ind for at kigge, kan du da godt lige komme med en kommentar og deltage lidt i dit spørgsmål!

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 19-02-11 14:05

ok

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-02-11 14:31

Hva' med lidt mere end "ok"

Kommentar
Fra : Klaudi