/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
impeller
Fra : gith
Vist : 641 gange
200 point
Dato : 04-02-11 22:20

Skal buge ny impeller til en shunfeng 2.5 firtakst udenbordsmotor, men kan ikke finde forhandler i DK og kan ikke hitte ud af at finde en i udlandet hvor jeg kan bestille en sådan, motoren er fra Kina.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-02-11 22:47

Hej.
Har du prøvet Madsneø marinecenter ??
http://www.mmc.dk/KATALOG.5.aspx

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 05-02-11 08:10

Jeg var inde for at se lidt efter en impeller.men fandt ingen..
Kunne du ikke prøve at demontere den gamle og tage den med til en forhandler ???
Kineserne har det jo med at kopiere alt muligt så det kunne jo være at en til en Honda/yamaha el lign ville passe....,,Bare en tanke

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 05-02-11 08:17

pil den ud og mål diameteren og så tag på rundtur med impelleren så tror jeg det lykkes

Kommentar
Fra : chalamik

Dato : 16-04-11 21:27

Hej

Firmaet CGSeaSport skulle tilsyneladende forhandle påhængsmotormodellen Shunfeng.
Deres hjemmeside er for tiden nede p.g.a. hackerangreb; men prøv at kontakte dem på mailadressen: Info@cgseasport.dk