/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Noget sjovt! - igen!!
Fra : kanjegik
Vist : 597 gange
500 point
Dato : 13-05-03 22:35

Nu er det sørme blevet tid til at finde på noget sjovt igen

- så find på noget........

Mvh

Kommentar
Fra : 1april

Dato : 13-05-03 22:41
Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-05-03 22:43

Den vil jeg ikke lade gå mig forbi - den mulighed så derfor :

1. et lille heste-kor !!
http://svt.se/hogafflahage/hogafflaHage_site/Kor/hestekor.html

2. Sørg for ikke at blive fanget....
http://www.siski.ru/escopeta.swf

Ha`det rigtig pænt allesammen ...

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-05-03 22:45

P.S kanjegik - denne slags ting hører nu mest til i den dertil oprettede kategori : Smalltalk - for det giver ligesom lov til at brede sig lidt mere, end når man tager andre i brug

Karina

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 13-05-03 22:55

Hej kanjegik

Er du klar over hvad du sætter i gang ???????????????

Hilsen Søren

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-05-03 23:00

Ja der kan du bare se - det kan de ikke blande sig i hvis du husker at lave den i Smalltalk.....

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 13-05-03 23:09

Hej kanjegik

Hvisdu ikke er klar over det så bare vent. Hvad ska´jeg sige. Boller fra Koberg ?[citat fra en eller anden reklame]

Kan i sove godt !

Søren

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 13-05-03 23:19

Tillykke Fnollerpige med din nye kasket

Nu er det tilfældigvis en af mine interesser - og jeg er ikke til smalltalk, og desuden gik det ganske fint sidst jeg efterlyste noget sjovt - pånær at dengang kunne jeg sætte 2000 point på højkant.

Mvh

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-05-03 23:38

Årh gider du lige - nok har jeg selv lavet den, men den var nu tilegnet en heeeelt anden person - desuden var det PÆNT ment da jeg sagde det til dig - synes det er lidt unfair nu der er et sted til det, at du så bruger det her emne til det

Er du ikke til Smalltalk ? - hvad kalder du så det her ? .... det er da småsnak så det klodser !!

Karina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-05-03 23:56

Velkommen tilbage kanjegik!
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-05-03 00:01

Mine katte har smadret deres madskål.

Accepteret svar
Fra : pipzi

Modtaget 500 point
Dato : 14-05-03 07:58

her er lidt sjovt, eller lidt meget sjov

http://www.vsite.dk/images/sider/vsite_sjov_og_spas.htm

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-05-03 18:18

Skingur - der er kun een løsning på dine voldelige misser - gi' dem noget mad de kan li'
Eyvind.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-05-03 19:17

mine voldelige katte baldrede den fordi den var tom... de tror de dør af sult hvis den ikke er fyldt HELE tiden! Skålen står i vindueskarmen (øh..stod!) for at gravhunden ikke skal kunne nå den... gravvufferen tror nemlig kattemad er det eneste, den kan lide...

Synes ikke vejret indbyder til noget særlig sjovt...har været i stalden i 4 timer i håbet om at det ville holde op med at øsregne, så hestene kunne tørre...men nej. Nu er jeg hjemme og burde gøre rent (ikke sjovt) eftersom vi får gæster imorgen (bliver sjovt, men det er jo først imorgen...).
gravhunden er våd af regnvand og vil på skødet...heller ikke sjovt.
jeg er sulten og der er kun leverP i køleren...ABSOLUT ikke sjovt.
Jeg fryser og ingen har taget brænde ind...så det er pissevådt.

Ak. Måske skulle jeg bare holde mig uden for denne (sjove???) tråd.

Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-05-03 19:19

eller med pipzis ord (let omformulerede)
Her er meget lidt sjovt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-05-03 19:26

Aner man her lidt optræk til dyrplageri - uha katte der må v e n t e på maden.
Det er da sjovt med solskin her i smørum, ja der kom da meget få dråber i dag, men det er jo bare for at holde blade og blomster pæne og rene.
Eyvind.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-05-03 23:52
Kommentar
Fra : braveheart

Dato : 23-06-03 06:45

Prøv at høre denne telefon-joke....
Drengen prøver virkelig at bortforklare sin sag....

http://home1.stofanet.dk/ciaclan/telefonfis.wma

- Brian

Godkendelse af svar
Fra : kanjegik

Dato : 23-06-03 07:27

Tak for svaret pipzi.

Det er lidt ærgerligt at spørgsmålet ikke blev taget seriøst af nogen - og i stedet prøver med smalltalk
Men pipzi's løsning på spørgsmålet var slet ikke værst

Mvh