/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billig rejse til solen
Fra : plimgøj
Vist : 1596 gange
300 point
Dato : 03-02-11 20:59

Halløjs - er der nogen hurtige søgehajer herinde, som kan finde en billig (under 3000) rejse med hotel til et land, hvor der nu er sommer?

Sidste år på denne tid kunne jeg finde en rejse med hotel til Jordan til under 2000, men har ikke haft held mig på de søgesider, jeg plejer at bruge.

Det er nok ikke så smart med rejser til Egypten lige nu, men ellers er eneste krav, at der skal være badetøjsvarmt... Jeg skal afsted den 25.,26., eller 27. februar og senest hjem d. 6. marts.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 03-02-11 23:05

Du kan ikke lige nu finde noget billigt, kun det meget dyre som andre vælger fra.

Rejsearrangørerne har travl med at ændre alle rejser til arabiske lande til andre fredeligere steder.
Derfor er der ingen billige til salg.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-11 08:08

Det er desværre ikke til at finde til den ønskede pris OG varmegrader

Marokko, men det er noget dyrere... men der er nognelunde varmt

http://book.fdm-travel.dk/VaelgFly.aspx?channel=WWW&searchtype=0&version=ht&adults=2&children=0,&paxcombination=2ADT&roomchildage=&departuredate=20110225&departurecity=CPH&rooms=1&arriveat=AGA&returndate=20110306&partnerid=adw-generisk-flyoghotel-hotel og fly&partnersite=DEFAULT&arriveatname=Agadir&itineraryid=4a5f2374-7ceb-4ba2-bd66-c3c9bb44eac5

Ellers så søg på Tenerife og Madeira, men der når du max 22 grader på en go' dag

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-02-11 09:46

Du kan komme til Alanya 24 februar for 2.949 kr med tyrkiet eksperten.

Næppe 22 grader men det varmeste til prisen...

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 04-02-11 10:16

http://www.tyrkieteksperten.dk/Xdestination.asp?DestCode=FET
her er der billige rejser temperaturen er nok omkring 20 grader, men det kan godt være at nogle af priserne er lidt over 3000.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-11 11:53

Tyrkiet er en kold "fornøjelse" i februar og marts måned

Februar: 12,2°C – 16,1°C
Marts: 13,4° C– 16,3°C

http://sunsearch.info/tyrkiet/alanya/guide/saadan-er-vejret-i-alanya/

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-02-11 12:13

Ja, men når det skal være >en billig (under 3000) rejse med hotel til et land, hvor der nu er sommer?

Så er der måske kun en kunstig sommer herhjemme tilbage: Eksempelvis Lalandia...

Kommentar
Fra : sidevogn

Dato : 04-02-11 12:25

Der er jo også Dansk folkeferie.dk

Kommentar
Fra : momomo

Dato : 04-02-11 15:16

Hvis du tør så har tyrkieteksperten uspecifiserede rejser til Gran Canaria, Playa del Inglés til kr. 2949 afrejse den 26. februar fundet hos

http://www.travelmarket.dk/lastminute_v1_list.cfm?search=1&dDeparture=2011-02-26&nFlexDays=28&sDepartureID=-1&sDestinationID=ES&sAreaID=CANARY_ISLANDS&nDuration=2&nSpecification=0

Kommentar
Fra : plimgøj

Dato : 09-02-11 16:45

Jeg prøvede at ringe på Grnn Canaria-rejsen, men den var desværre udsolgt den 5. Selvom den stadig står på travelmarket.

Måske er det helt umuligt, nu hvor alle Egypten-rejserne er omdirigeret

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 300 point
Dato : 09-02-11 18:01

Citat
Måske er det helt umuligt, nu hvor alle Egypten-rejserne er omdirigeret

Det er meget muligt, men så prøv at søge videre på Tenerife og Madeira, du får ikke helt den ønskede temperatur, men nogle af dagene skulle du kunne finde badetøjet frem

Jeg linkede tidligere til Marokko, men jeg kan se den ikke linker direkte, og priserne havde også ændret sig når jeg søgte videre dagen efter, men du kan jo selv prøve om det kan lykkedes at finde en rejse uden at prisen bliver overskredet for meget

Godkendelse af svar
Fra : plimgøj

Dato : 14-02-11 16:49

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Lisa79

Dato : 29-02-12 23:53

Så længe udenrigsministeriet ikke fraråder rejser til Egypten, ville jg godt turde tage afsted med ro i sindet. Vi tager selv afsted i slutningen af maj og en kollegas lillebror er netop hjemvendt uden at have bemærket det mindste Ellers har Lauritz.com billige rejser fra Apollo

Kommentar
Fra : Lisa79

Dato : 29-02-12 23:54

Og jeg ser så nu, at jeg er knap en uge for sent ude -beklager