/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Dygtig læge søges i Værløse eller Farum
Fra : Shani
Vist : 1544 gange
80 point
Dato : 03-02-11 20:44

Jeg skriver via en veninde og vil høre, om nogen her kan anbefale en dygtig læge i Værløse eller Farum, da hun har behov for en ny læge, som vil lytte til hendes smerter i stedet for blot at fylde hende med fejlmedicin. Håber at nogen her kan hjælpe

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 03-02-11 20:57

Det er vist nok en læges arbejde at give medicin og sådan.
Hvis hun vil have en der lytte så det nok en psykolog.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-02-11 21:05

Helle Badsberg
Farum Hovedgade 15

Hun følger tingene til dørs, men jeg kender hende kun med egne genvordigheder.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 03-02-11 21:07

til scootergrisen. Hvis man skal have den rigtige behandling, er det da en forudsætning at lægen først lytter til patienten.
Men desværre, for nogle år siden undersøgte man hvor lang tid det tager inden lægen afbryder patienten. I gennemsnit tager det 17 sekunder inden lægen afbryder.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-02-11 21:39

Citat
I gennemsnit tager det 17 sekunder inden lægen afbryder

Det gør min nuværende, også selv om jeg prøver at gøre det så kort som muligt.
Men samtidig taster han på computeren og sender folk ud til en af sine sygeplejersker, de ved så med det samme hvad der skal gøres.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 04-02-11 14:12

Ja kan helt klart anbefale Helle Badsbjerg Hun var min og mine børns læge gennem 8 år hun er grundig men man skal også som patient kunne tåle at blive sagt imod og så er hun ikke typen der bare skriver medicin ud.

Farum Hovedgade lige skråt ovenpå Sofiegrillen

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-02-11 20:13

Citat
Hvis man skal have den rigtige behandling, er det da en forudsætning at lægen først lytter til patienten.

Min Læge holder kævle, når jeg forklarer noget = pegefingeren oppe? NU SNAKKER JEG

Citat
Men desværre, for nogle år siden undersøgte man hvor lang tid det tager inden lægen afbryder patienten. I gennemsnit tager det 17 sekunder inden lægen afbryder.

Det er fordi DE/ HAN tror de er MENNESKELÆGE og ved alt.

Personligt har jeg aldrig mødt en DITTO der ikke gør som du beskriver = selv tandlæger
(men der er der til gengæld svært at komme til ORDE)

Mit råd = skriv det hele ned og send det til lægen, så har du en CHANCE for at han kan læse dine? problemer, og kan bedre sætte sig ind i hvad du egentlig vil tale med vedkommende/ læge om,,,,,,,,
uden at blive afbrudt,
Læger vil gerne føre an???

Eller kan du, sende det over nettet, til din Læge, så har i begge et rimeligt udgangspunkt
da i kan ´snakke´ den vej, ved ikke om alle klinikker i DK har den mulighed.

Men føler da med dig =

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-02-11 20:24

NB:

Hvis vedkommende føler sig utryg eller bare ikke rigtig tør STÅ
på sine ord/ , syntes jeg du burde tage med til lægen, eller finde en ? bisidder
der kan gribe ind = når snakken vender 180*

Man skal ikke finde sig i alt, du betaler for skidtet, over SKATTEN.

Jeg er tit blevet snakket af (til) med en TAG EN PILLE MERE eller noget i samme stil
men FANDME ingen der hjælper ?? at holde op med at tage samme, eller finde andre alternativer, NÆ________så får man en tale af lægen
det kan du da ikke bare gøre? hvorfor dog ikke.
Lægen tjener på dig, ikke omvendt.