/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Dårligt kundeservice
Fra : 2100
Vist : 587 gange
50 point
Dato : 03-02-11 18:46

Hvis man er blevet dårligt behandlet af kundeservice, hvor er det så bedst at fortælle andre om dette så de kan blive advaret. Jeg ved at man kan anmelde hos KUP ekstra bladet, men er der ikke også andre steder som bliver set af mange.

Er man uheldig at købe en ny vare hos Elgiganten og varen er i stykker ved købet, men først opdager det når man skal til at bruge varen. Ja så er pengene spilt, da Elgiganten ikke gør noget ved dette, andet end at lade varen ligge op til 8 uger hos kundeservice, og derefter udleverer den, og kunden kan starte forfra igen.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 03-02-11 18:51
Kommentar
Fra : 2100

Dato : 03-02-11 18:57

Varen har kostet 1.698,00 kr.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 03-02-11 19:01

Så er det jo bare med at få kontaktet forbrugerklagenævnet.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 03-02-11 19:02

Hvorfor ikke benytte TrustPilot
http://www.trustpilot.dk/review/www.elgiganten.dk

Eller som jeg gjorde på et tidspunkt, jeg skrev til daværende danske ejer af elgiganten - så skete der pludselig noget. Men det er måske ikke den pæneste måde, men det virkede utroligt hurtigt!

Kommentar
Fra : prio

Dato : 03-02-11 19:15

Ja, Trustpilot er et af de bedste og største steder at anmelde en virksomhed.

- og så skal man i øvrigt holde sig laaaaangt væk fra Elgiganten, det er og bliver en elendig forretning.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 03-02-11 19:29

Citat
Hvis man er blevet dårligt behandlet af kundeservice

Citat
Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

KANDU har ingen SERVICE...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-02-11 20:45

Men forretningskæder har stor respekt, også for lille kandu...

Da jeg følte mig uretfærdigt behandlet hos en leverandør,
sendte jeg en kopi af min klagesang i kandu til det pågældende firma.

Så blev jeg inviteret til møde hos den lokale øverste chef,
efterfølgende fik jeg den pågældende defekte del erstattet uden beregning...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-02-11 21:04

Ja, man får sqtte noget for at holde sin mund.