/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Aprilia Ditech Sælges
Fra : Jebech
Vist : 457 gange
40 point
Dato : 13-05-03 22:26

Dette er et godt køb, grunden til salget er at jeg skal bruge pengene. Det er en fantastisk scooter. den har kørt 3300 km. og er købt i slutningen af oktober. en begrænsning er fjernet ved forhandler, og blev lovet stadig gældende garanti. den kører ca 65 km i timen nu. alle service overholdt, der har aldrig været noget i vejen. Prisen er 17500 kr. Men et bytte kan indgå, med penge oven i. kommer an på scooteren og sådan noget. skriv og du for mit nummer. bor tæt ved Vejle.

Accepteret svar
Fra : NetMechanic

Modtaget 40 point
Dato : 14-05-03 15:28

Hvis du ikke kan få den solgt, sådan bare lige, det er svært at få solgt de dyre scootere har jeg erfaret med min egen (er dog solgt nu)
så foreslår jeg dig, at går ned til en advokat og får lavet et bindende gældsbrev, det koster 250 kr, og sætter en annonce ud med Din scooter til salg, på afbetaling, med 5000 eller 10.000 eller andet (kommer an på hvor mange kr du skal bruge NU) i udbetaling og resten på afbetaling direkte til dig, dvs du får 10.000 i hånden, og penge fast hver måned, som ekstra løn :) OG det er MEGET nemt at sælge den sådan, det gjorde jeg, den var solgt en time efter Den blå avis var udkommet, og den stod til 19.000 :)!!!
Og hvis du ikke kender en umiddelbart, kender jeg sikkert en DEL der godt ville købe den på den facon er jeg næsten sikker på.

Kommentar
Fra : JohnnyM

Dato : 16-05-03 09:55

Hejsa har du et billed du kan sende eller oploade
Jeg er på jagt efter sådan en sr ditech, og jeg har en yamaha bws ng sølvgrå der evt. kan indgå i handlen.
Du kan jo sende en mail til mig og så kan vi jo se hvad vi kan finde ud af.
Mvh. Johnny
Johnny_m@get2net.dk

Kommentar
Fra : JohnnyM

Dato : 16-05-03 12:07

ups mail adr. er johnny_m@get2net.dk eller johnny@tele2adsl.dk

Godkendelse af svar
Fra : Jebech

Dato : 05-06-03 20:52

Tak for svaret NetMechanic. jeg har ikke prøvet det endnu. Men dem du skriver der måske gerne vil købe den kan prøve og ringe vi kan helt sikkert finde ud af noget. tlf. 75881680..