/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
piger, og modne kvinder (for piger)
Fra : jolsen
Vist : 501 gange
5 point
Dato : 13-05-03 21:59

er der nogle kvinder derude der er ved hvordan
en god spiller og et godt blowjob skal udføres?

grunden til jeg spør´,er: jeg tager lige en chekker, ved i det nu også
når det kommer til stykket...her tænker jeg ikke kun fysisk men også
rent turn on mæssigt?? give it a go og skriv...hej

Kommentar
Fra : c_lasse

Dato : 14-05-03 01:04

Nu er jeg godt nok ikke en kvinde, men jeg har fundet noget på nettet, som kan bruges...
Den ultimative guide, prøv at læse den:

http://www.nanok.pandora.hjem.wanadoo.dk/rodebox/deeptroath.htm

Prøv at bedømme selv...

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-05-03 08:08

ja da :-0 det skulle jeg mene!! :-0

Er spørgsmålet ment som et tjek, eller vil du vide hvordan vi gør??

.......Det bliver nok svært at få ned på skrift :-0

Hilsen Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-05-03 08:09

hov..det skulle være lattersmileys prøver lige igen

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 14-05-03 10:44

Jolsen,

det gælder om at varriere i dine bevægelser.. Ikke gøre den SAMME bevæggelse HELE tiden... Du skal samtidig heller ikke være bange for pikken... Der er ikke noget være, end en pige der egentlig ikke har lyst til at guffe, det kan en fyr mærke med det samme... Tænd på det du gør, hvis ham at du kan lide pikken... Leg med den... Det gælder ikke kun om, at få den så langt ned som muligt (Selv om det selvfølgelig også er rart)Du må endelig ikke glemme bollerne ....Og nogle fyre kan også godt lide at blive slikket i mellemkødet... men en ting du SKAL huske er----> HOLD TÆNDER INDEN I MUNDEN.... Lad bisserne være gemt... Tag overlæben over fortænderne, så de ikke er blottet...

Jeg har aldrig fået nogle klager... Tvært imod....

Hvis du er tvivl, så spørg endelig

MVH
JJ

Kommentar
Fra : l_overgaard

Dato : 14-05-03 11:44

JJ,mangler at nævne at også tungen kan bruges flittigt, p.gr.a dens varme og ru/bløde overflade,
og så kan den både gøres hård og blød.
Selv om jeg er hetero, og ingen erfaring har med at give blow-job, så kender jeg som mand, til denne dejlige følelse.
L-O

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 14-05-03 13:26

L-O...

Det troede jeg sQda var en SELVFØLGE.... Hvis personen ikke ved det, så synes jeg personen helt skal lade vær.. *LOL*

JOLSEN:>> HUSK AT BRUGE DIN TUNGE FLITTIGT

Mvh
JJ

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 14-05-03 13:26

.oO(Bisserne IND - Tungen UD) *gg*

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 14-05-03 13:29

Synes hele tidne jeg glemmer noget... (Er ikke vant til at fortælle, bare gøre det)

Husk mundvand...
Varrier i hastighed - Nogle fyrer kan lide det langsomt, mens andre kan lide det hurtigt...Man kan også gøre det blandet... Starte langsomt og så pludselig SLUUUUUUUUUUUUUUUUUGE den råt... *He he he*

MVH
JJ - Som begynder at savne sin mand's BiiiP

Kommentar
Fra : jolsen

Dato : 15-05-03 00:58

ja, jeg vil gerne vide hvordan i gør, og gerne detaljeret
hvis i gider!!

det tænder mig at i tænder på det, det er efterhånden ved at være en
lidenskab, men hunsk hænderne og blikket, meget vigtig
skriv endelig igen...er i modne eller ungmøer??