/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Online knallert/scooter teoriprøve
Fra : scootergrisen
Vist : 1031 gange
400 point
Dato : 31-01-11 19:45

Jeg har lavet en online teoriprøve som jeg gerne vil høre jeg mening om :
http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/rodekassen_teoriprove.php

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-11 19:50

PAS PÅ

Du er vist ved at rode dig ud i noget copyright - det kan blive dyrt.....

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 31-01-11 20:12

Refi > Nu handler mit spørgsmål ik om copyright.
Men hvis du har nogen kommentar om teoriprøven så kom frisk.

Kommentar
Fra : CharlotS

Dato : 31-01-11 20:30

Med lidt øvelse fik jeg alle svarene rigtige

Så vidt jeg kan vurdere er det en totalt herlig prøve, dog har jeg ingen forudsætninger for at bedømme om spørgsmålene er tilstrækkeligt omfattende osv. Jeg aner intet om reglerne for at køre knallert. Dine pdf links duer ikke. Det er i øvrigt også en totalt flot hjemmeside du har lavet.

Alt i alt så er det meget flot.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 31-01-11 20:39

CharlotS > Super. Jeg har rette det med linksne.
Hvis du nu ikke aner noget om reglerne så er det meningen at du skulle kunne blive lidt klogere.
Og jeg vil gerne have at det er til at forstår hvad enten man kender noget til knallert/scooter eller ej.

Kommentar
Fra : CharlotS

Dato : 31-01-11 20:45

Jeg synes at det er en rigtig god ide at man kan se om svaret er rigtigt eller ej. Nogen vil sikkert synes at det har noget at gøre med at snyde, men det synes jeg ikke, jeg synes at man lærer ved at få det rigtige svar

Kan det virkeligt passe at man ikke skal kunne mere end de ca. 10 billeder du kommer med, eller får du flere spørgsmål senere.

Jeg synes at din hjemmeside er rigtigt rigtigt flot Hvis du selv har lavet den er du meget dygtig.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 31-01-11 21:05

CharlotS > Jo tak har selv lavet selve hjemmesiden. En del af billeder og sådan har jeg tyv stjålet som refi siger.
Jo der er flere end de billeder der er på nu men jeg venter med at sætte dem på til jeg har fået det til at virke perfekt og folk syns det er godt at bruge.
Der var hvis nu jeg skulle lave noget om at så havde jeg ikke så meget der skulle laves om. Derfor har jeg ikke sat alle billeder på endnu.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 31-01-11 22:37

Godt man ikke skal lære at GÅ.

Men pas på med (C) reglerne, de er temmeligt dyre, hvis du først møder = dem der ejer DET.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 31-01-11 22:38

Hvorfor smider du ikke op til MC og BIL mens du er i gang.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 31-01-11 22:39

Du må gerne få alle prøverne af mig?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 31-01-11 22:52

nomore > Der findes allerede flere online teoriprøver til biler.
Jeg kunne ikke finder nogen der knallerter. I hvert fald ikke lille knallert (25 eller 30 km/t).
Det var derfor jeg gerne ville lade det da jeg syns det var intersant at prøve teoriprøve til bil selvom jeg ikke interesser mig for biler.
Det meget sjov og teste ens video.

Angående copyright så dem der mener jeg bryder deres copyright jo skrive til mig.
Eller også kan i melde mig hvis i har lyst til det.

Kommentar
Fra : CharlotS

Dato : 01-02-11 20:52

,,,,, alternativt kunne du vel let skyde et par billeder, som du sætter ind - bare en tanke

god arbejdslyst med siden

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 02-02-11 02:21

Ja tænkte også på selv at tage flere billeder.
Det kan godt være det kommer det ved jeg ikke lige.

Men nu har jeg i hvert fald så flere billeder på (som jeg ikke selv har taget).
Så nu er der 21 billeder.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 03-02-11 22:54

Så er alle 32 billeder kommet på og man kan nu også afspille nogen lyd filer så man kan blive klog.
http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/rodekassen_teoriprove.php

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-02-11 23:06

Jo flere billeder du stjæler, jo værre ser det ud for dig med hensyn til overtrædelse af ophavsretigheder, du beder om meninger om det du har lavet, og min mening er at din intention sikkert fin, men du laver noget brandulovligt, hvorfor kontakter du ikke Ungdomsskolen og spørger om lov til at bruge deres materiale, det kan jo være de synes det er en god ide med en online prøve

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 04-02-11 06:43

kortoververden > Som jeg skrev til refi så handler spørgsmålet ikke om copyright.
Så hold dig til spørgsmålet eller opret dit eget så kan du snakke om det der.
Du kunne starte med dit avatar billed det har du da vist ikke copyright på.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 04-02-11 08:07

Du beder om meninger og min mening er at du skal passe på ikke at lomme i problemer. Det er faktisk venligt ment.
Og jo min avatar har jeg selv lavet. Har du selv lavet din?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 05-02-11 20:21

kortoververden > Jeg har skrevet jeg ønsker at hører folks mening OM TEORIPRØVEN. Ikke om alt muligt.
Men lad det nu ligge og opret din egen tråd hvis du vil snakke mere om copyright.