/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Livstegn - snarere krampetrækninger?
Fra : Tonganeseren
Vist : 1355 gange
200 point
Dato : 31-01-11 14:35

Fra : bb1 Vist : 38 gange
100 point
Den selvudnævnte godsejer, Bent Ballegaard Knudsen, efterlyser i dag Øjenvidnet:

Dato : 31-01-11 08:15

--------------------------------------------------------------------------------
Øjenvidne, du mødte ikke op til mødet i går????

Kan jeg ikke lige få et lille livstegn fra dig??

Det skal være i dag!!

B.B. 1 + Ib Rene Crio

Hej BalleBajutBent!! Mener du ikke B.B.1 + Renault Clio ??????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-01-11 15:16

Med en Renault Clio er bent squ kommet op i en højere socialklasse. Gratulerer

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-01-11 16:59

- Ib René Kairo? Tror Ballesprederen prøver at være morsom. Gør dig ingen anstrengelser bb1, vi ligger flade af grin hver gang du prøver at nedfælde et ord på dit skamredne tastatur...

Mvh.
Stouenberg
Multi MMXI
- langt væk fra Kairo

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-01-11 19:35

For Satan da. Nu er Øjenvidnet4 på spanden. Nu ved Balleklaskeren hvem han er. Men hvordan skulle vi andre derpå vide om Ballehyleren taler sandt? For det første kender undertegnede ikke Øjenvidnet4 - og for det andet er Balleknuseren altid fuld af løgn.

Men nu holder vi på vejret. Uhandada hvor spændende.

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X
Langt væk fra Sydpolen.

Ligger Sydpolen og Nordpolen i samme land?

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 31-01-11 19:37

Bajut Bent er bimmlende raplende gal.

Nu er det vel ikke den gode Cleo han hentyder til, "ska vi han sove eller hva",

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-01-11 19:41

Men husk så, Bent Ballegaard Knudsen, at opgive navnet på Øjenvidnet4. Han har givet dig lov, men vi får nok det samme barnlige bavl - som f.eks. "han hedder K . . . U ..... T ....................... og bor i Danmark. Bvadr.

Mvh.

Tonganeseren

Her er Balleklaskerens indlæg - for god ordens skyld:

bb1

Dato : 31-01-11 17:58

--------------------------------------------------------------------------------
Jo, det kan du faneme bande på.

For der er en god grund til, at Øjenvidnet ikke svare - forklaringen skal I nok få alle sammen, men lad ham nu få chancen. Svare han ikke inden for de næste 24 timer, så skal jeg forklare Jer hvorfor også ved alle, at jeg ved hvem han er….

BB1 + Ib rene cairo..... ( lig lige mærke til det Cairo - der er en god grund til at det skrives )

Hmmmmmm!! Ballehyleren ligger på gulvet, mens man lægger gloende æg på hans røv.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 31-01-11 19:58

Ballerøv hvor skal den gode mand Øjenvidnet svare henne??.
Du har jo bannet ham,sammen med mange andre gode mænd ikke sandt!- skal han hæfte et brev fast midt på Vejle Fjord broen,eller hvorledes skal han kontakte dig. Han har da råbt dig ind i hovedet, at du bare kan melde ud dit kæmpe fjog

Legede i meget denne lille leg i skolen i Løsning, " kan du gætte hvem jeg er ", det er vist det eneste som har brændt sig fast i din betonblander hva!.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-01-11 20:21

Balleprutteren tror squ at Øjenvidnet er på ferie i Ægypten, og at han derfor ikke kan melde tilbage inden 24 timer.

Nøj - hvor spændende.

Mvh.
Tonganeseren
I hvert fald ikke i Ægypten - selv om Balleklaskeren tidligere har hævdet, at Øjenvidnet og undertegnede er en og samme person. HUBA!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-01-11 20:24

Men Øjenvidnet var squda hjemme i lørdags, hvor han sendte et indlæg. Dengang havde man lukket for flyvninger til Ægypten. Altså endnu en tanketorsk i Ballestørrelse. HUBA!!!

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-01-11 23:23

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-01-11 22:00

--------------------------------------------------------------------------------
I hylere - HVORFOR SVARE ØJENVIDNET IKKE SELV ???

Tænk Jer nu om, hvor svært det end måtte være. Åbenbart ret svært for Jer!!!!

Det ER altså øjenvidnet - der blot skal komme ind og sige Jeg er lige her......

BB1 + hjælper IB Rene Cairo....

He, he - der tager du helt fejl - Ballebanker. Jeg glæder mig til at finde ud af, hvem Øjenvidnet i virkeligheden er.

Mvh.
Tonganeseren
Har lige mødt Øjenvidnet i Cairo - med en arabisk skønhed på hver hånd. Bonga Bonga.

Accepteret svar
Fra : Provsten1

Modtaget 200 point
Dato : 01-02-11 07:53

Det er utroligt hvor snotdum denne verdensmand bb1 er !!
Jeg kan kun støtte de øvrige fornuftige skribenter i denne tråd - hvor skal Øjenvidnet4 eller andre "hylere" svare "mufflon-jægeren" ?? Medmindre de opretter svar-tråde ? Hvis bb1 vil tale med nogen, bør han ophæve den black-listning han har iværksat ! Men det er måske for svært for ham at finde ud af ?

Sidste nye er, at bb1 har fået så mange tærsk af den person han troede var ØV4 og det skulle være grunden til hans agressive facon - har jeg hørt !!

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X
Ejer Bavnehøj 3

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 01-02-11 08:01

Jo, det kan du faneme bande på.

For der er en god grund til, at Øjenvidnet ikke svare - forklaringen skal I nok få alle sammen, men lad ham nu få chancen. Svare han ikke inden for de næste 24 timer, så skal jeg forklare Jer hvorfor også ved alle, at jeg ved hvem han er….

BB1 + Ib rene cairo..... ( lig lige mærke til det Cairo - der er en god grund til at det skrives )

________________________________________________

Hvilken betydning har det for os og verdenssituationen, at det måske ved hvem øjenvidnet er din , du tør jo ikke skrive det her alligevel, du har fået tilladelsen op til flere gange.
Kommer den stygge Ballerøv så efter ham, det tror jeg han vil nyde dit skavt.

Gå nu ud i dit skur og gnid lidt på Alladin´s lampe, husk nu det er lampen du skal servicere Bajut Bent, og se om den store Multi-X ånd kommer og hjælper dig.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 01-02-11 13:03

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 01-02-11 07:57
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg har hørt i min øresnegl fra Ib Rene Cairo - det findes der også en kro der hedder i København, men det er ikke derfra øjnvidnet flyver hjem i dag.

Det er fra XXX XXX XXXX i Egypten ferien blev afkortet, men grunden til, at han ikke straks har givet lyd fra sig er at han ikke kunne - det sker måske nu til aften i dag, men det er forsent....

Nu har jeg ført bevis for, at jeg udemærket ved hvem øjenvidnet er!!!!

BB1 som fik hjælp fra IB Rene Cairo til at fastslå at øjenvidnet og formedentligt også sandhedsvidnet er en og samme person spion for HYLERNE. Navnet er C.T. stilling visevært.Han boer i E. nord for H. hans arbejdsplads løntilskudsjob på tid har adresse ved V - fjords nordligste bred og der er der koldere end i Egypten - velkommen hjem C eller skal jeg stave det med K....
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Så er jeg på igen, lille Balledoof ! Jeg kan forstå du har savnet mig - desværre kan jeg ikke sige det er gensidigt !!
Det er nogle fantastiske beviser du fører for, hvem jeg er; du er, som sædvanligt, ikke vel forvaret i hovedet ! Vedkommende som du tror er mig, har faktisk en undskyldning til gode fra dig ! Men sæt nu nogle navne på, i stedet for de bogstaver du benytter - hvordan kan vi vide de er rigtige, når du nu er så dårligt stavende, som tilfældet er ? Kom nu ud af busken, lille tøsedreng - du er uhjælpeligt til grin blandt de mennesker du færdes iblandt og det forstår man i grunden godt - som sædvanligt fuld af løgn og sladder. Kan kun opfordre dine "jagtkammerater" til at køre dig ud på et sidespor - har du iøvrigt fået alles tilladelse til at vise deres billeder på nettet ?
Men jeg kan kun opfordre dig til at fremkomme med navnet og adressen, men hold Sandhedsvidnet udenfor - han har intet med mig at gøre !! Så om igen, bette nar - du er og har altid været en løgnagtig amatør i alt hvad du har foretaget dig og det tager desværre til jo ældre du bliver, modsat de fleste der bliver lidt mildere og "rundere" med årene !!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Vanilla

Har iøvrigt lige bestilt en rejse til Filippinerne - jeg har sat mig for at undersøge om du har påvirket civilbefolkningen m.h.t. udbredelsen af løgnehistorier

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-02-11 13:17

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-02-11 07:57

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg har hørt i min øresnegl fra Ib Rene Cairo - det findes der også en kro der hedder i København, men det er ikke derfra øjnvidnet flyver hjem i dag.

Det er fra XXX XXX XXXX i Egypten ferien blev afkortet, men grunden til, at han ikke straks har givet lyd fra sig er at han ikke kunne - det sker måske nu til aften i dag, men det er forsent....

Nu har jeg ført bevis for, at jeg udemærket ved hvem øjenvidnet er!!!!

BB1 som fik hjælp fra IB Rene Cairo til at fastslå at øjenvidnet og formedentligt også sandhedsvidnet er en og samme person spion for HYLERNE. Navnet er C.T. stilling visevært.Han boer i E. nord for H. hans arbejdsplads løntilskudsjob på tid har adresse ved V - fjords nordligste bred og der er der koldere end i Egypten - velkommen hjem C eller skal jeg stave det med K....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-02-11 13:30

Jamen! Så blev vi så meget klogere. Nu havde jeg glædet mig til at få Øjenvidnet ud af de anonyme rækker, og hvad sker der så???

Ballehyleren oplyser Gudhjælpemig, at manden hedder C.T. Det er ikke til at bære!!

Nøj for et chock. Er du nu sikker på, Ballehyler, at det ikke er E.T.????????? Du har det jo skidt med stavningen, og for ikke at gøre noget forkert, så send lige CT/ET`s fulde navn. Det har du jo fået lov til.

Navnet er C.T. stilling visevært - skriver Balledrønnerten. Skriver han viser?? Spændende.

Mvh.
Tonganeseren
Skide sur over ikke at have fået Øjenvidnets sande navn og adresse.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-02-11 13:42

Nøj for en brandert Ballegaard har haft. Nu taler han også med de afdøde. Uhadadada.

Ib Rehné
Fra Wikipedia, den frie encyklopædi
Gå til: navigation, søg
Ib Rehné (18. januar 1922 - 7. marts 2005) var Danmarks Radios korrespondent i Mellemøsten gennem mange år. Mellem 1976 og 1980 i Cairo, i Rom 1980-1983, for Radioavisen i Paris 1983-93.

Mange kan huske hans afmelding allersidst i reportagerne: Ib Rehné, Cairo. Disse tre ord er, formentlig ved en tilfældighed og uden intention om at latterliggøre Ib Rehné, kommet til at repræsentere en slags absurd humor, som i udtrykket "Goddag mand; økseskaft!" Bl.a. findes caféer i Aalborg og Sønderborg kaldet "Ib Rehné, Cairo".

Før stationeringen i Mellemøsten var han korrespondent andre steder, bl.a. Japan i 1970. Han har

også været korrespondent for Berlingske Tidende, Weekendavisen og TV 2.

Han var medlem af Radiorådet 1975-78.

Han skrev også et par bøger:

Løvindens pote - et essay om myten og mennesket Asta Nielsen
Væksthuset - en roman (1995)
Ib Rehné tilbragte sine sidste år i Bourgogne i Frankrig.

Hentet fra "http://da.wikipedia.org/wiki/Ib_Rehn%C3%A9"
Kategorier: Født i 1922 | Døde i 2005 | Journalister fra Danmark | Ansatte i DR | Medlemmer af DRs bestyrelse (tidligere Radiorådet)

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-02-11 14:35

Og hvad kom der så ud af hele historien???? Ikke en skid. BalleBajutten ved intet.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-02-11 16:26

Citat
BalleBajutten ved intet

- nej, man kan godt fornemme at sikringerne går, én efter én!
Nu får vi nok snart fred for Ballesprederen.
Håber ikke at han er organ-donor, i så fald bli'r de sgu skuffede... Især hjernesnedkerne...

Mvh
Stouenberg
Multi+den lille tabel
RIGET

PS: De ville heller ikke ha' resterne af bb1, jeg blev henvist til Danish Crown???

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-02-11 16:35

Nej - for Pokker da. Han kan squda ikke bruges til komsumbrug. Hvad med frm lokale forbrænding?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 01-02-11 16:37

Ham bb1 er et ynkeligt eksemplar af den menneskelige race (eller er det rase) Han er stadig ikke kommet videre skønt han råder over en elite-enhed af spioner med Hæ som kommendant - et par lusede amatører som kun har penge i hovedet. bb1 lejer jagt ud for lånte penge og Hæ fotograferer ivrigt - dog behændigt uden om kasserne der bruges til udsætning af agerhøns, én time inden jagten bliver blæst (skudt?) igang !! - Nogle ypperlige repræsentanter for danske jægere !!!

Om igen lille dumme Balledoof - hvis du gerne vil have de fornuftige jægere, HYLERNE, i tale, må du virkelig tage dig sammen og kun tale sandhed !!

Iøvrigt skal jeg samtidig bekræfte, at Tonganeseren og undertegnede mødtes helt tilfældigt i Cairo !
Men jeg bliver nødt til at rette Tonganeseren lidt: Det var ikke skønne arabiske kvinder på hver hånd, men én på hver finger, så det blev man lidt svedig af !! Godt Tonganeseren kunne hjælpe lidt til med at løfte af og på !!!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Sandringham Castle

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 01-02-11 17:22

FantastBalledrøn; -skal du ikke have lavet en sfinx af dig selv med vagtelkrop, og så kan rundkørslen være et fatamogana af Pyhamiderne og du bor så i Kongernes Dal, lige bag Sguda forhandleren.
Dette er de vissne sten

Har du ikke en ny rebus om,. hvem Tonganeseren så e,r din båååtnakke .

Al Sharks A Hamm
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-02-11 17:32

Man kan ganske enkelt ikke stole på Balledrengen. Han skrev et "indlæg" den 31.01.11 klokken 17:58 og gav Øjenvidnet 24 timer til at svare. I modsat fald ville han udlevere alle oplysninger om det sagsløse Øjenvidnet.

Og hvad sker der så?? Kun cirka 14 timer senere springer idioten igen ind i manegen med endnu en forbasket løgn i bedste gættebrevsstil. Han kan heller ikke finde ud af forskellen på en "vicevært" og en "visevært", men så forstår jeg bedre debatten omkring Kim larsen.

Ballehyleren kan ikke stave, læse eller egne. Hvad skal der dog blive af ham - den stakkel. Godsejer var han heller ikke - og madammen er heller ikke hofdame for dronningen - som Ballehyleren ellers påstod. Tsk, tsk.

Ih Guder - hvilken nar.

Ja, det var squ en heftig miniferie i Cairo. Nu får vi se, om der er sket skade på de ædlere dele.
Mvh.
Tonganeseren

På vej i ballon til Rom.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 01-02-11 17:33

Folk med stærke mindreværds komplekser, og dybe vrangforstillinger samt mørke tanker, bør frekventere Balleperseren fra Bottrup, efter 3 minnutter må de føle sig som de rene uovervindelige orakler, udi alle livets forhold.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-02-11 17:34

Ballehyleren kan ikke stave, læse eller egne. Der skal naturligvis stå "Ballehyleren kan ikke stave, læse eller egne".

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 01-02-11 17:42

Ja han går sgu for tidligt ham BajutBent, det er både han, og hans hunde kendt for. De lokale kalder ham atter en blindgænger, eller bumbemanden med den kort lunte " selvantænderBent.

Kom nu frem med " Det Forsvundne Øjenvidne " af viceforsmatter Bent Basut.
Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-02-11 06:37

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 02-02-11 01:44
--------------------------------------------------------------------------------
Kom nu frem med " Det Forsvundne Øjenvidne "

Hylerne har virkelig et problem!!
Nu har jeg i flere dage forsøgt på, at få deres løgnagtige informant øjenvidnet til blot at skrive det mindste livstegn..

Det har han været forhindret i fordi han opholder sig i Egypten!

Så påstå nu ikke længere, at jeg ikke ved hvem han er. Jeg kender ham udmærket. Han er afdøde L.N. bedste og måske eneste ven. De mistede begge deres førerbevis og deres arbejde på grund af druk..
Jo, det er sandelig nogle gode informanter D.L.S. Hylerne med oraklet E.B.Berthelsen i spidsen har haft.
Men i morgen aften venner i morgen aften så springer der måske en endnu større bombe.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvis nu Balledoof'en havde gjort sit hjemmearbejde ordentligt, ville han jo kunne se, at jeg har skrevet på Kandu både den 310111 og den 290111 !!!!!! Gad vide om han har eller har haft grå stær eller en anden pipfugl på linsen ??
Der er en grund til at han kun bruger folks initialer - abekatten kan sgu' ikke stave til deres navne. Det er jo set før da han omtalte sin gode ven "bøssemageren", som jo slet ikke var uddannet som sådan, men var maskinarbejder ! Efter sigende var de et slæng af fordrukne kloge-åger, deriblandt Ballehof, som huserede i "bøssemagerens" værksted, indtil denne gik konkurs - sådan er den sande historie blevet refereret overfor mig !!!
Gad vide, om den bombe doof'en henviser til, er tyvekoster fra den gang ? Mon den er stor nok til at fjerne hans værksted og garage for stedse ??

Så om igen lille BajutBendt - alle dine udenlandske "venner" kan du måske fylde med løgn - men nogle af dem skal nok finde ud af dig og dine Stasi-metoder - vær sikker på dét !!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Højer Sluse 28

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 02-02-11 07:07

Knudsen har skrevet på sin stavetavle ati morgen aften venner i morgen aften så springer der måske en endnu større bombe.
Føj da Du Knudsen er det i aften eller imorgen aften, bomben vil springe? MÅSKE
Kan du ikke løfte sløret for, hvad står initialerne CT for ?

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 02-02-11 09:19

Det er fantastisk med denne Knudsen ! Nu er det lige før man skal overveje at forsøge at få ham tvangsindlagt - manden er ikke alene til stor ulempe for sine omgivelser, men vel også en fare.
En helt igennem psykopat !
Der er ikke noget at sige til at han er blevet smidt ud af diverse foreninger/klubber. Med den opførsel fra hans side jeg har oplevet gennem 1½ år som medlem af kandu, kan man kun sige, at man forstår til fulde al den krig og ufred der eksisterer rundt om i verden, hvis der blot er nogle få stykker med samme psykopatiske tilbøjeligheder ! Det er faktisk en gåde, at manden får lov at beholde skydevåben m.v., men det er naturligvis en opgave for myndighederne !!

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X
På vej hjem fra et land i mellemøsten, hvis navn begynder med E..

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-02-11 11:17

Bravo better-known !!!

Hvis det stod til mig, fik du "fuldt hus" for din kommentar på bb1's tråd: Livstegn !!!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Sillerslev Badeby
E......

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-02-11 15:13

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-02-11 13:09

--------------------------------------------------------------------------------
Ikke det fjerneste - hvis man ikke vil opgive andre menneskers navne og det er faktisk strafbart, at gøre det. (med visse undtagelser )

Er der nogen der kan forklare mig hvad Bb1 mener????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-02-11 15:15

Jeg tillader mig lige at citere Bette-Known. Lige i øjet.

: Better-known

Dato : 02-02-11 11:04

--------------------------------------------------------------------------------
Det er da en underlig form for "kommunikkaschon"

Åh, jeg må hellere præsentere mig. Mit navn er E...K...S. Jeg bor i Åxxus, som alle ved, ligger i Jylxxxd.
Min bedste ven, E...Å... der bor vest for hxxxxxxxxxxxx og øst for Kxxxxxxxxxx.

Men exxxxxxx hxxxxxxxx kxxxxxx xxxxxkkkkk Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxx
Dxxx cxxxx sxxxx Exxxxx B....@=() !"?=)(/&%¤ ;:_-_-_-_``´´``?+

Så derfor, alle får en sag på halsen.

Min bedste ven "Savfører" Joxxxxxxxsen tager sagen allerede i morgen!!!!!
Jeg finder mig ikke i, at I generer min farbror, som hedder Fxxxx...... og er gift med Gxxxxxxxx, men i øvrigt er XXXXXXXXXXXXXX efter sin mor - som hed XXXXXXXXXX efter sin far.

Ligeså snart jeg kommer hjem fra ferie er det slut, fordi Åxxxx kender Bxxxxx hvis famile er fra Uxxxxx og de kender nemlig Cxxxxxxxxxxx og Pxxxxxxx

Mxx Vxxxxx Hxxxxx
Bxxxxx-Kxxxxx

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-02-11 15:18

ADVARSEL TIL ALLE !!!!!!!!

Pas på lavtflyvende BUMBER i aften og i dagene fremover.

Til Øjenvidnet: Pas på en pukkelrygget mandsling iført rød tophue. Han har lige truet dig med at banke dig blå.

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X Gruppen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-02-11 15:45

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-02-11 15:13

--------------------------------------------------------------------------------
Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-02-11 13:09

--------------------------------------------------------------------------------
Ikke det fjerneste - hvis man ikke vil opgive andre menneskers navne og det er faktisk strafbart, at gøre det. (med visse undtagelser )

Er der nogen der kan forklare mig hvad Bb1 mener????

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-02-11 16:30

Hej Tonganeser.

Er der nogen der kan forklare mig hvad Bb1 mener????

Lad os høre sinken bb1 hvad han mener, for der er ikke nogen levende djævel på vor grønne jord der kan forklare nogle af de krøllede "tanker" der kommer fra den side ??!!

Pas på lavtflyvende BUMBER i aften og i dagene fremover.

Til Øjenvidnet: Pas på en pukkelrygget mandsling iført rød tophue. Han har lige truet dig med at banke dig blå.

Jeg har sgu' garderet mig, da jeg flyver til E...... i aften - der kan man for helvede da få lov at være i fred ??
Hvis ikke jeg når flyet fra Kastrup, kan jeg kun sige som greven på Egeskov Slot: "Han skal være så hjertelig velkommen" - så kan jeg få afprøvet min nye baseball kølle på

Øjenvidnet4 (Carsten eller Karsten ?)
MULTI-X
A...a.....
E......

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-02-11 20:45

Hej Øjxxxxxxxx4
Jeg læser jo, at bb1 - alias Bølle Bob, vil banke dig gul og blå....
Mon dog bb1, har fysik og kondi nok til at hæve armen op over øret ? Ha ha, NEJ.!!! Det tror jeg ikke på.

Nu har jeg aldrig set bb1 "in live" - og samtidigt takker jeg min skaber for, at jeg aldrig har lært personagen at kende. jeg har kun haft den tvivlsomme ære, at se ham på et foto. Du ved, det foto, som Safaris Jensen har på sin hjemmeside. Da jeg så fotoet, sank jeg et par gange og udbrød med skælvende stemme - hold kæææft, hvor er han ugly (for nu at citere nisserne fra "The Julekalender")

Jeg tænker på, hvis nu han overfalder en uskyldig person, som overhovedet ikke har en disse med sagen at gøre... Så kunne det nok være, at den gode bb1 kommer en tur på Hotel Gitterly en 60 dages tid. Så han synge sin gamle vens sang (Bent Werther) "Her sidder jeg og gumler på mit brød"..........Ja, Bent Werther må jo være bb1 ven - Bent Werther er jo afgået ved døden. Og da alle afdøde kunstnere er bb1 venner - må Bent W. nødvendigvis også ha' været ven med bb1.

MVH
HH.

Højt på en gren en krage sad.
Sim sala bim bam busse - føj for en haletudse

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-02-11 22:15

Det er en fantastisk situation vi befinder os i. En mand, Ballegaard, forblændet af had til en gruppe mennesker, som ikke kender noget som helst til hinanden. Vi aner simpelthedn ikke hvem de forskellige er. Tag nu Øjenvidnet, som jeg har forsøgt at sende en PM`er til. Det kan jeg ikke, fordi han ikke har givet sin tillaldelse til den slags.
Alligevel bliver Ballehylet ved med at postulere rænkespil og et netværk af informanter - som han udtrykker det.
Og hvorfor er det altafgørende for Balledrønet at kende identiteten på de øvrige deltagere på hjemmesiden? Han kan jo ikke bruge det til noget som helst. Han hars elv begået den katastrofale fejl at lægge alle informationer ud om sin egen person - som om den skulle være noget særligt.
I sandhed en helt forrykt situation.
Vi må bede de højere magter om hjælp til Ballehyleren.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-02-11 22:37

Ovenstående er i øvrigt ikke rigtigt. Den eneste jeg kender identiteten på - er Betterwisser, som jeg tidligere har fortalt på hjemmesiden. Derudover ved jeg NADA (nul) om hvem de andre er.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-02-11 22:43

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-02-11 22:28

--------------------------------------------------------------------------------
Farvel små venner på blåstue. Hylere, tudere, D.L.S.`er og jer for hvem sandheden er en by langt længre væk end Egypten.

Fra dags dato må jeg desværre forlade Jer, det er med et blødende hjerte, men jeg har altså ikke længere den fornødne tid til at lege på blå stue.

Jeg er i dag indvalgt til en tillidspost i Danmarks Jægerforbund. Så nu skal der bruges tid på jagtpolitik og ikke pjat, personfnidder ol. I børnehøjde..

Kan I må have det godt alle sammen og ja, I finder nok snart en anden at hyle over.

Hold da helt op. Jamen det er jo glimrende. Håber du får noget konstruktivt at arbejde med. Det bliver morsomt at finde ud af, hvad det hele drejer sig om.
Mine følelser, iden anledning, er blandede. Nu falder underholdningsværdien betydeligt, idet vi ikke mere kan more os over pauseklovnen Bent Ballegaard Knudsen. Fred med dig og hvil i fred.

Mvh.
Din trofaste ven
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 02-02-11 23:27

Jeg er i dag indvalgt til en tillidspost i Danmarks Jægerforbund. Så nu skal der bruges tid på jagtpolitik og ikke pjat, personfnidder ol. I børnehøjde..
Knudsen har de stiftet en jagtforening i Risskov? Jeg har hørt du skal være fodermester på Kalø

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-02-11 00:21

Hey! Det var squ det Ballehyleren mente var BUMBEN. Men, men - kære venner, så er Ballehylerens drøm gået i opfyldelse. Han er squ nok blevet valgt som assisterende hundekoordinator i den stedlige jagtforening. Eller er han måske blevet formand for DJ? Så håber jeg oprigtigt, at han ikke tumler omkring, som dengang han var medlem hos DLS. Han braldrer om jagtpolitik - my ass.

Det er squ lidt sørgerligt, at vi nu mister vores pauseklovn. Men lur mig, om ikke Ballehyleren bliver stående som medlem af denne hjemmeside. Han kan ganske enkelt ikke lade være.

Men er der nogen der ved, hvor han er blevet indvalgt?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-02-11 08:03

Jamen hjerteligt tillykke til Balledoof med udnævnelsen - godt man ikke er medlem af DJ !!!
Tingene er steget ham til hovedet; tag blot denne lille fortælling fra det virkelige liv om, hvorledes denne altfavnende psykopats sygelige trang til at synliggøre sig selv udmøntede sig i en skamridning af den lokale rundkørsel. Denne er, efter sigende, en høj bestående af jord, tilsået med græs. Iflg. lokale mennesker i Bottrup skulle Balledoof have udtalt indtil flere gange, at han ikke ville acceptere den skulle være så høj, så derfor kører han tværs over den i sin Volgo herregårdsvogn, med det resultat til følge, at græsset lider skade og store hjulspor er konsekvensen !! Direkte adspurgt skulle han have udtalt noget i denne retning:"Som forfatter har man visse fortrin, som den gemene hob ikke har - jeg skal nok selv bestemme hvor jeg kører" !!
Tonganeseren tror måske han skal være assisterende hundekoordinator - dertil har han jo også stor erfaring, bl.a. med brug af strøm og tørre tærsk - joh de skal fandeme nok få deres sag for !
Nu må man så håbe at han, som hos DLS, ikke kan kende forskel på dit og mit ! Men all-right, de har jo været vant til lidt af hvert i den forening, tænk blot på hans gode ven Kr. Ravnkjær - så har vi det perfekte billede af en forsømt forening, hvor medlemmernes og skatteydernes penge gik til "egne interesser"!! Hvor mange læserbreve skal man have annuleret på DJ's hjemmeside for at kunne komme i betraktning til et tillidshverv i denne forening ??
Slutteligt ville det klæde ham at give denne "Carsten", som han mistænker for at være mig, en uforbeholden undskyldning !!! Jeg gentager igen, at jeg ikke er den omtalte person, bor slet ikke i området, men bor øst for Storebælt - og det er sandheden !!!!
Fodermester på Kalø - ja hvorfor ikke - han minder sgu' også lidt om en tidligere kendt fodermester som blev politiker og som endte som pølsemand !!!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Sidder på en gren, som ikke bliver savet over
Svebølle

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-02-11 09:08

På et eller andet tidspunkt dukker hans navn nok op i DJ FORENINGSNYT, og så finder vi ud af i hvilken ydmyg jagtforening man har taget Ballegaard til nåde.
Ballehyleren har nok ikke sovet i nat. Beruset af glæde over nu at sidde på magtens tinde i Danmarks Jægerforbund.

Mvh.
Tonganeseren

Bemærk lige, at Balledrønerten stadig ikke har fjernet sig fra KANDU.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 03-02-11 10:56

Var det BUMPEN der sprang ?? Jeg synes nu nærmere det lyder som en én-øres kineser, som blot sagde et lille blop.
Hvis det er rigtigt at DJ skulle have taget denne evnessvage til sig igen, efter al den virak og ballade han har lavet gennem en årrække, så har troværdigheden hos den store DJ lidt et alvorligt knæk. Som Øjenvidnet4 skrev, så er det godt man ikke er medlem af denne pamperforening som fører et uigennemsigtigt liv - ingen aner hvor medlemmernes penge går hen. Mon ikke der vil være mange medlemmer som vil slå korsets tegn for sig, når og hvis det er rigtigt hvad den notoriske løgnhals og "forfatter" har sagt !!
Hans åbenbart sidste løgn med den sagesløse mand han tror er Øjenvidnet4, taler for sig selv - mon ikke denne person vil "male Ballefjoget både gul og blå" ved lejlighed - ikke fordi jeg er voldelig anlagt, men den klovn som kalder sig bb1 har fortjent en ordentlig r..fuld - så er det sagt !!
Måske vi nu kan få en ordentlig og sober debat igen efter bb1's exit - det har alle brave jægere fortjent efter tiden med løgnhalsen og storskryderen Bent Ballegaard Knudsen.

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X
Røsnæs

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 03-02-11 11:07

Citat
Bemærk lige, at Balledrønerten stadig ikke har fjernet sig fra KANDU.
Af gode grunde, min gode Tonganeser. bb1 profil tilhører til evig tid Kandu. Dvs. bb1, kan ikke slette noget som helst.
En gang lang ude i fremtiden, lad os sige år 3014, kommer der måske en stakkel - af vanvare, til at logge sig ind på Kandu......og wupti, alle bb1 skriblerier står lyslevende....... Skræmmende tanke, ikke..?? Og særlig skræmmende for halvfætteren, der som bekendt bestrider en god stilling....

HH.
Nu snøftefri.
Men snudeskaftet.!!!...Snudeskaftet er ligeså blankpoleret og afskallet som Thomas Blachmans isse

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-02-11 16:48

Nu er der en forklaring på ballens påståede nye hverv !!!
Han er blevet smidt ud fra kandu - derfor !!!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-02-11 17:38

- øv, ska' vi så ikke i retten?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-02-11 18:43

Det ser sådan ud - lige nu. Men lad os nu se tiden an. Ballehoof kan ikke holde snotten for sig selv, og lige pludselig bimler han løs om DLS, LSD, KUT, KAB og mange andre forkortelser.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-02-11 20:57

Endelig har Kandu vist stil og smidt liderbassen Bajut Bent ud, så han kan ikke skrive herinde mere.:-

Han har ikke fået nogen som helst tillidspost hos DJ, andet end træner for eventuele BUMBEhunde og ulovlige stridsvogne efter voldsomme Wov volvoer, men selvfølgelig hungere slimmiBent efter ankendelse for hans arbejde for Ole Bolle som støjsender i DJ regi.
Idioten kan ikke holde sig væk herfra, det er det eneste sted han kan udfolde sit simple jeg efterhånden, så selvfølgelig kommer den lallende idiotisk støjsender, til BajutBent på tavlen igen her på Kandu, det skvat kan ikke holde sig væk.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-02-11 06:32

Så havde BasutBent endelig en fristund fra sit nattelureri, velkommen tilbage på Kandu, du holder hvad du lover alt ved det gamle.

Jeg holder øje med Jer!!!!!!!

Det er nok være for dig, med alle dem som holder øje med dig din nørd, men selvfølgelig du ved jo hvem alle vi Multi-X er og bor og går på jagt.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-02-11 08:03

Han har sgu' gjor(d)t det igen!!! Altså ikke overhol(d)t det han har lovet !! Hvem?? Balledrønnerten, hvem ellers !!!!
I sin iver for at finde ud af hvem der er hvem, er han stø(d)t ind i en kunstner som vistnok en gang i slutningen af 80'erne sang en sang der hed: Jeg holder øje med dig !!
I aftes hørte jeg, at bb1 fortæller vi(d)t og bre(d)t, at han er ophavnsmand til denne sang, men havde givet den videre til en anden kunstner, Søs Fenger, som fik stor succes med den. Så mon ikke der falder lidt af til Ballefranz !!
Så derfor er det let for ham at opfinde en ny ti(t)tel : Jeg holder øje med Jer

Det er vældigt betryggende med denne Vorherre, som vil os alle det bedste, specielt de han kalder HYLERNE

Tak for din omsorg for os alle, kære Balledoof

Øjenvidnet4 (stavet uden C eller/og K)
MULTI-X Teamet
Doggerbanken 7
Svendstrup S

PS Har du forøvrigt fået givet en undskyldning til C eller K - jeg tror du vil gøre klogt i at optræde meget varsomt overfor ham, har jeg hørt !!

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-02-11 10:38

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 04-02-11 08:13
--------------------------------------------------------------------------------
Ja, selvfølgelig holder jeg øje med Jer venner – det er hylende morsomt at læse alt Jeres pladder.
Nu er jeg smit ud nu er jeg det nu er jeg det ovs ovs ovs---------

Blot fordi jeg meddeler jer, at jeg ikke har tid til, at debattere på det lave plan, som I befinder Jer på i blå stue..
Jeg går ind og ser engang imellem også får jeg et godt grim. Det kan I ikke fortænke mig i.

De fremhævede ord? er stavet forkert, blot sådan du kan få rettet din hjælper !!!---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det er glædeligt at vi kan underholde dig med de beskedne virkemidler vi nu formår !! Og helt ærligt lille Doof - ingen af os kunne drømme om at forhindre eller fortænke dig i at ytre dig; det er positivt at du, trods en meeeget travl hverdag hos DJ, afser tid til alle os, i dine øjne, dummernikker !! Tak for din opmærksomhed
Som du bl.a. kan læse i tråden, er der nogle der er kede af at du ikke alligevel anlægger sag mod mig ! Personligt er jeg meget skuffet over at du lover noget og ikke overholder dét. Vi havde ellers planlagt et lille party når nu alle vennerne, læs MULTIERNE, ville overvære retssagen, men den glæde har du så nægtet os - ærgerligt ! Nogle havde endog givet udtryk for, at du også skulle deltage i løjerne, skønt du sandsynligvis ville have tabt sagen - ser du lille Bendt, det er storsind fra en flok rigtige jægere der både kan føre hund og skyde vilde fugle samtidig, på forsvarlig vis ganske vist !!

De venligste hilsner
Øjenvidnet4 + mange andre
MULTI-X'ere - foren eder
Billum Kro

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-02-11 14:33

Der se I. Han kunne ganske enkelt ikke holde kæft. Jeg håber, at deltagerne på Kandu er betydeligt yngre end BalleBajutten, som altid går efter at få det sidste ord i en debat - uanset kvaliteten af argumentationen.

Nu ligner Bajutten noget, der er løgn, og jeg kan ikke tro, at han holder mere end året ud.

DJ og tillidspost? Vorherre til hest. Han er vel blevet valgt til at samle lorte op efter hundetræningen - altså i en ubetydelig lille jagtforening. Men stort skal det være. Nu er det hele vokset ham ud af kæften, og han braldrer ud med noget, som i hans lille indskrumpede hjerne er blevet til en storpolitisk post i pamperforbundet.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-02-11 15:12

Balledoof kender ikke Søs Fenger. Hun lever stadig.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-02-11 15:45

Citat
godt grim:-V

Nu har BasutBent endelig set sit kontrafej i et uvaskest vindue hos Skodav forhandleren.

Mon ikke Balledrønet har fået en stiling som, obermeister i at tælle indhegnede agerhøns i det nye tiltag, for de farmede skydeskydefugle. Han går rundt med en skudtæller og siger Bum Bum, når hans eldrevne køtere letter dem

Jeg troede egentlig, at man skulle have en vis form for moral, og ikke bryde en ene lov efter den anden, for at komme til højbords med DJ filurene. ja selvfølgelig var der en gang stort tandtykt lag af ironi i den sætning

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-02-11 16:41

Kom så med det - Ballegaard. Hvad er det så du er valgt ind i - som hvad, og hvad skal du lave, sådan rent jagtpolitisk?? Nu ikke så pivsk, i næste nummer af foreningsnyt står det alligevel at læse.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 04-02-11 18:52

Jeg har meget svært ved at få øje på, at DJ har tilbudt bb1 en tillidspost - det skulle da lige være som "visevært" på en eller anden hundetræningsbane, som f.eks. vandhenter eller hundelorteopsamler.
Ser man på bb1 popularitet (kig på DJ-debatten) kan man vel ikke ligefrem komme til den konklusion, at noget menneske, som bare har lidt rotation i knolden, har lyst til at uddelegere bb1 en tillidspost.

Næ venner, jeg tror, den der tillidspost som bb1 praler med, er simpel ønsketænkning fra hans side af.
Hvis og såfremt bb1, havde fået tildelt en sådan, havde han jublende råbt "stillingsbetegnelsen" ud til højre og venstre.......Personligt tror jeg, at han er fuld af løgn......man fristes næsten til at sige; som sædvanligt.

HH.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-02-11 19:32

En af de største og mest betydende tillidsposter - i enhver forening - er posten som den, der skal sørge for bajere og snacks. Der er altid kamp til stregen omkring denne tillidspost, og mænd er blevet så uenige, at livslange hadfylfte modsætningsforhold er fulgt i kølvandet på valget til bajersklæber.
Posten er nemlig så betydende, at man gerne ser gennem fingre med små ulovligheder - som f.eks. at postens indehaver snyder sig til lidt returflaskepant i egen lomme.
Bent er blevet udpeget til ølhenter.
Herfra gratuleres hip hip hip hip

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-02-11 20:22

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret - Heidi-Ho, men på den anden side ville det være noget i retning af endeligt rituelt selvmord at udbasunere sig som valgt ind i en jagtforenings bestyrelse - uden hold i virkeligheden. Ballehylerens studenterhue trykker ikke, men så dum er han trods alt ikke. Men - som tidligere skrevet, så dukker hans navn op i foreningsnyt, hvis der er hold i hans forklaring. Hvis ikke, så er han færdig for altid.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 04-02-11 21:21

Det kan du ha' ret i, Tonganeser - hvis det drejede sig om et normalt tænkende væsen.
Menæh, sagen er jo den, at bb1 har begået harakiri mindst 200 gange. Lad mig nævne et par eksempler - historien med vagtlerne, hans afdøde venner Krogen og Mogensen - den med Mogensen - alias "viseværten" - var nok den styggeste løgn han har komponeret.
Næ, bb1 lever i det minut han befinder sig i, og spekulerer overhovedet ikke på, at det minut der kommer efter, afslører han sig selv. Kort sagt, manden evner ikke at overskue flere ting på samme tid - eller sagt på moderne dansk - bb1 kan ikke multitaske.

HH.
For satan da, det stormer sku' !

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-02-11 21:48

Rigtige mænd er glimrende multitaskere. Konen bolles bagfra mens han leger med hendes bryster, tænder smøgen og knapper en pilsner op, men han ser sport på TV.
Mvh.
Tonganeseren.

Der var en fin Ingemann i Ekstra Bladet forleden. To fodboldspillere står på sidelinien. Den ene holder om en philipins kvinde og siger: " Her er Plinge-Ling, min nye kone".
Den anden griner og siger: " Nå! Du klarer dig heller ikke godt på hjemmebane - hwa"?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 04-02-11 23:38

...Ohhh, den var fin.!

Nå ka(o)nen kalder....G'nat....

HH.
Nu, søvnig

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-02-11 08:50

Citat
Debat i forbundet ? - Bent Ballegaard, Løsning - 31-01-2011 23:50 Skriv svar
Kære Kim.
Er det ikke lige at vende tingene på hovedet. På den ene side at angribe HB og Formanden for at være for lukkede ( Top styrende ) og så samtidig i næste øjeblik at forlange, at det er dem, der skal løse alle problemerne?
Efter mine fattige evner skal det hele da komme nede fra. Det kan da kun lykkedes, hvis alle valgte tillidsfolk gør en indsats. Der findes ikke en enkeltperson, som kan løse alle problemer. Hverken omkring jagt eller noget som helst andet.

Derfor nytter et indlæg som dit heller ikke ret meget. Ja man kan med nogen ret sige, at det i visse situationer endda kunne være direkte skadeligt. Var det derimod et forslag, som havde vandret hele vejen op igennem systemet, var det gennemarbejdet og dokumenteret, så HB og formanden kun behøvede, at sætte det i værk, så kunne man betegne det som problemløsning.

Jeg er på ingen måde modstander af hverken dette forum eller debatforum i JÆGER, men her på det sidste har der været indlæg, som bestemt ikke har gavnet jægernes sag.
Opfat nu ikke det, som en kritik af dit indlæg, men som mit fromme ønske om, at man skal tænke sig om inden man fare over tangenterne, der er andre end os selv, der læser med.

Mutant BajutBallen har en en glimrende syntax, og udtryksform på DJ, er der nogen som kender den person som skriver hans indlæg? Er det den samme som har forfattet Kratduskeren, og løgnehistorien om den geoplivede udsattte agerhønse vrølv, der fløj væk fra grabberne på SM Bent.

Nu har Ballesvingeren igen fået tilranet sig en tillidspost ( kun efter eget udsagn ), gad vide om det ikke er hans personhjælpere, som har fået den tildelt og han løber væk med æren, - de tomme flasker- båndoptageren og alle medaljerne, sædvanen tro.
Det volaplyk han skriver herinde, er med garanti fra hans hånd, det på DJ, har han aldrig rørt ved,- den

Balledrønet store BUMBE er nok lige så kraftig, som en gang heksehyl, der har ligget i vand et par dage. den pladdertaske er ikke valgt ind til noget som helst, der har med tillid at gøre

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-02-11 14:00

Man kunne henstille til Ballegaard, at han fremover skriver følgende - før et indlæg eller skriftlig henvendelse:

Efter idé af Bent Ballegaard Knudsen (oversættelse og stavekontrol: her skrives oversætteren).

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-02-11 14:18

Og jo! Jeg er overbevist om at han er blevet valgt til bestyrelsen (muligvis 2. suppleant) i en sagesløs jagtforening under DJ. Nu går Bent rundt på sin lille græsplæne - taktfast marcherende, forestillende sig lyden af trumpeter og flerstemmige fanfarer, mens han bevæger sig frem mod podiet, hvor 88.000 medlemmer af DJ venter på at hylde ham. Ud af løst sammentømrede brugte frugtkasser sværmer i titusinder af vagtler og agerhøns og danner en sky af opdrættede skydefugle.

Joooohh! Nu skal der fandeme ske noget i Bents liv.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 05-02-11 16:09

Det er ihvertfald ikke fotograf-vennen der har hjulpet ham...
Jeg har været på jagtformidlingens debat-cirkus, og har studeret fotografens indlæg....
Jamen for satan da, amatør knipseren er ubehjælpelig.

Men noget helt andet.
Debatten på omtalte hjemmeside, har haft besøg af et par "rebeller", som siger NAN imod.....
Hvaeeeeee, Tonganeseren og better-wisser, er i begyndt at florerer på omtalte hjemmeside.??

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-02-11 16:53

Næh! Ikke undertegnede. Om Betterwisser hvæsser kløer, ved jeg ikke. Jeg hygger mig på Kandu - hvor der ikke er administratorer. Jeg var lige inde på siden men kunne ikke hitte stedet hvor "rebellerne" siger NAN imod. Derudover har jeg ikke kigget på siden i et års tid. En lidt kedelig side.

RH forsøger sig som proff. fotograf, men han bliver aldrig andet end en luset amatør. Da han ankom til Jylland, forsøgte han sig med salg af hjemmeside, PC grej og fotoarbejde. Der skulle ikke meget til at imponere egnens jægere - som stadig befandt sig på stenalderniveauet, men RH besidder ikke evnerne som fotograf - uanset det dyre grej.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-02-11 17:53

Har lige modtaget denne PM`er fra Ballegaard. For god ordens skyld placeres den i denne tråd.

: bb1

Dato : 05-02-11 17:16

--------------------------------------------------------------------------------
Sent: Saturday, February 05, 2011 2:33 PM
Subject: JKF Horsens

Hej Erik

Efter mødet i onsdags afholdte bestyrelsen et kort konstituerende møde pga.Erling Nielsens udmelding af JKF Horsens - Erling var næstformand.

Samtidig besluttede bestyrelsen at skifte sin repræsentant ud i kredsbestyrelsen.

Nyvalgt som JKF' Horsens repræsentant i kredsbestyrelsen i kreds 3 blev:

Bent Ballegaard
Bottrupvej 3
Ølsted
8723 Løsning
tlf. 7565 2251
mobil 2326 2051
mail bb@bb-jagt.dk

Vil du sørge for, at der bliver givet besked mht. rettelser til DJ og det samtidig bliver rettet på hjemmesiden.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-02-11 17:59

Jamen så var der alligevel noget om snakken. Tillykke med valget - Ballehyler.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 05-02-11 18:14

Jeg modtog lignende skrivelse - med ordene; "Så kan du rundsende den også"

Også herfra skal lyde; Et tillykke med posten, Ballegaard.
Nu kan du så ikke tillade dig at skælde og smælde - og fortælle sørøverhistorier på Kandu mere.

ÅÅÅÅÅhhhh, man mærker freden sænke sig på frontafsnittet.

HH
Har nu hængt revolverbæltet på knagen...

-----------------------------
Tonga....kig på det afsnit der hedder krigszonen

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 05-02-11 19:03

Og nu til noget helt 5.

Hvad mener I om disse "tilfældigheder" ?

1) New York City har 11 bogstaver

2) Afghanistan har 11 bogstaver

3) Ramsin Yuseb (Terroristen som truede med at ødelægge Twin
Towers i 1993)har 11 bogstaver

4) George W Bush har 11 bogstaver

Dette kunne have været ren tilfældigt, men det bliver mere
interessant:

1. New York er den 11. stat

2. Fly 11 havde 92 passagere ( 9 + 2 = 11)

3. Fly nummer 77 som også ramte Twin Towers, havde 65 passagerere (6 + 5 = 11)

4. Tragedien skete 11. september, eller også kendt som 9/11 ( 9 + 1 + 1 = 11)

5. Datoen er lig "US emergency services" telefonnummer 911 (9 + 1 + 1 = 11)

Fortsat tilfældighed? læs videre......

1) Totalt antal ofre på flyene som styrtede ned var 254 ( 2 + 5 + 4 = 11)

2) 11. september er den 254. dag i året ( 2 + 5 + 4 = 11)

3) Bombningen i Madrid skete 3.11.2004 ( 3 + 1 + 1 + 2 + 0 + 0 + 4 = 11)

4) Tragedien i Madrid skete 911 dage efter Twin Towers tragedien.

Nu kommer noget som er endnu mærkeligere:

Det mest kendte symbol for USA, efter Stars & Stripes, er ørnen.
Følgende vers er taget fra Islams mest hellige bog, Koranen:

"For it is written that a son of Arabia would awaken a fearsome Eagle.

The wrath of the Eagle would be felt throughout the lands of Allah and while
some of the people trembled in despair still more rejoiced:

For the wrath of the Eagle cleansed the lands of Allah and there was peace."

Det var vers nummer 9.11 i Koranen.

Tror du stadig det er en ren tilfældighed? Prøv dette og check hvad du føler
bagefter:

Åbn Microsoft Word og gør følgende:

1. Skriv med store bogstaver: Q33 NY. Dette er fly-nummeret på det første
fly som ramte Twin Towers.

2. Marker Q33 NY

3. Ændr størrelse til 48

4. Ændr skrifttypen til WINDINGS (Evt. WINDINGS 1)

Er der mere mellem himmel og jord - end.....

HH.
Der elsker mystik og let påklædte kvindfolk

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-02-11 19:56

Hej H.H.
Kan ikke finde "krigszonen". Er det et selvstændigt menupunkt? Jeg søger og søger - men uden held.

Mere mellem Himmel og Jord? Jeg havde jo håbet på nogle ænder, men sådan gik det altså ikke.

Mvh.
Tonganeseren

Men bortset fra det, så havde jeg en oplevelse som 12-årig - en dag jeg var på vej til skole. Jeg turde ikke fortælle om hændelsen til mine venner - men faldt alligevel i, hvorefter jeg jævnligt blev gjort til grin pga. min forklaring. Men jeg ved, hvad jeg så.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 05-02-11 22:25

Okay, for at komme ind på "krigszonen, skal du være logget ind.

HH.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-02-11 22:43

Ups - silly Me. Jeg var ikke klar over at der var en verden indenfor - og en verden udenfor . Jeg logger mig på - med et rigtig fedt logo.

Mvh. Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-02-11 09:19

Tillykke til Ballefræs - det skal lyde allerede nu, da der måske går et halvt år, inden du er ude igen
p.g.a. urent trav over for de medlemmer du skal repræsentere !!
Når nu alt dette er sagt er det ufatteligt, at de ansvarlige i den pågældende lokalforening vælger bb1- de fleste kender sgu' da skvattet og hans holdning til mange ting og personer, samt hans ondskabsfuldheder overfor anderledes tænkende og hans fantasier og løgnehistorier, som sidst er gået ud over en sagesløs lokal-mand som hedder Carsten, som bb1 tror er mig! Fra mine bekendte i området hedder det sig, at alle er klar over hvem bb1 henviser til, men det anfægter ikke løgnhalsen.
Forhåbentlig bliver alle klogere og får ham smidt på porten igen. DJ og dens samarbejdende klubber har brug for saglige repræsentanter man kan stole på ellers ender foreningen igen i en skandale !
Jeg skal derfor opfordre til, at alle der kan gøre deres indflydelse gældende gør deres pligt og anmoder om at få løgnhalsen strittet ud !! Det kan ikke gå hurtigt nok !!!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Jyderup

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-02-11 09:33

Tak for svaret Provsten1.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 08-02-11 09:54

Mange tak for point, Tonganeser