/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
vcd - nero
Fra : NielsPT
Vist : 552 gange
65 point
Dato : 13-05-03 20:54

Hejsa

Jeg har en mpg/avi fil på ca 700mb.. Den vil jeg gerne brænde ud så min DVD-afspiller kan læse den (hvilket den skulle kunne) - Man kan gøre det med Nero, men problemet er, at den fil Nero laver på cd'en bliver større end den virkelige. Den kan derfor ikke ligge på cd'en.. hvad gør jeg?

Kender i andre brænde/konventere prøgrammer (som hverken kludrer i farverne/lyden) eller størrelsen?

Håber på et svar.. Mvh Niels

Kommentar
Fra : aj101

Dato : 13-05-03 21:00

Du kan jo bare brænde den over på en 99min cd istedet for

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 13-05-03 21:02

hvor kan man købe sådanne, og hvad er prisen?

evt et link?

Accepteret svar
Fra : aj101

Modtaget 65 point
Dato : 13-05-03 23:29

http://www.cdrsite.com/

Held og Lykke