/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Livstegn.
Fra : bb1
Vist : 1245 gange
100 point
Dato : 31-01-11 08:15

Øjenvidne, du mødte ikke op til mødet i går????

Kan jeg ikke lige få et lille livstegn fra dig??

Det skal være i dag!!

B.B. 1 + Ib Rene Crio

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-11 12:03

Ring eller skriv.....

Kandu er sgu da ikke dit PRIVATE postvæsen

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-01-11 17:58

Jo, det kan du faneme bande på.

For der er en god grund til, at Øjenvidnet ikke svare - forklaringen skal I nok få alle sammen, men lad ham nu få chancen. Svare han ikke inden for de næste 24 timer, så skal jeg forklare Jer hvorfor også ved alle, at jeg ved hvem han er….

BB1 + Ib rene cairo..... ( lig lige mærke til det Cairo - der er en god grund til at det skrives )

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-01-11 22:00

I hylere - HVORFOR SVARE ØJENVIDNET IKKE SELV ???

Tænk Jer nu om, hvor svært det end måtte være. Åbenbart ret svært for Jer!!!!

Det ER altså øjenvidnet - der blot skal komme ind og sige Jeg er lige her......

BB1 + hjælper IB Rene Cairo....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-02-11 07:57

Jeg har hørt i min øresnegl fra Ib Rene Cairo - det findes der også en kro der hedder i København, men det er ikke derfra øjnvidnet flyver hjem i dag.

Det er fra XXX XXX XXXX i Egypten ferien blev afkortet, men grunden til, at han ikke straks har givet lyd fra sig er at han ikke kunne - det sker måske nu til aften i dag, men det er forsent....

Nu har jeg ført bevis for, at jeg udemærket ved hvem øjenvidnet er!!!!

BB1 som fik hjælp fra IB Rene Cairo til at fastslå at øjenvidnet og formedentligt også sandhedsvidnet er en og samme person spion for HYLERNE. Navnet er C.T. stilling visevært.Han boer i E. nord for H. hans arbejdsplads løntilskudsjob på tid har adresse ved V - fjords nordligste bred og der er der koldere end i Egypten - velkommen hjem C eller skal jeg stave det med K....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-02-11 01:44

Kom nu frem med " Det Forsvundne Øjenvidne "

Hylerne har virkelig et problem!!
Nu har jeg i flere dage forsøgt på, at få deres løgnagtige informant øjenvidnet til blot at skrive det mindste livstegn..

Det har han været forhindret i fordi han opholder sig i Egypten!

Så påstå nu ikke længere, at jeg ikke ved hvem han er. Jeg kender ham udmærket. Han er afdøde L.N. bedste og måske eneste ven. De mistede begge deres førerbevis og deres arbejde på grund af druk..
Jo, det er sandelig nogle gode informanter D.L.S. Hylerne med oraklet E.B.Berthelsen i spidsen har haft.
Men i morgen aften venner i morgen aften så springer der måske en endnu større bombe.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-02-11 07:44

Velkommen hjem Carsten kedeligt at ferie ikke varede ved, fik du penge tilbage??

Det var ellers et godt møde i søndags det var kedeligt at du ikke deltog, for som den der havde talt med dig sidst forklarede, så var du taget på ferie. Han kunne endda oplyse om hvilket fly og rejse selskab du var med og hvor turen gik hen - synd du ikke nåede at blive brun.
- men det kan jo være du bliver blå!!!!!!

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 02-02-11 11:04

Det er da en underlig form for "kommunikkaschon"

Åh, jeg må hellere præsentere mig. Mit navn er E...K...S. Jeg bor i Åxxus, som alle ved, ligger i Jylxxxd.
Min bedste ven, E...Å... der bor vest for hxxxxxxxxxxxx og øst for Kxxxxxxxxxx.

Men exxxxxxx hxxxxxxxx kxxxxxx xxxxxkkkkk Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxx
Dxxx cxxxx sxxxx Exxxxx B....@=() !"?=)(/&%¤ ;:_-_-_-_``´´``?+

Så derfor, alle får en sag på halsen.

Min bedste ven "Savfører" Joxxxxxxxsen tager sagen allerede i morgen!!!!!
Jeg finder mig ikke i, at I generer min farbror, som hedder Fxxxx...... og er gift med Gxxxxxxxx, men i øvrigt er XXXXXXXXXXXXXX efter sin mor - som hed XXXXXXXXXX efter sin far.

Ligeså snart jeg kommer hjem fra ferie er det slut, fordi Åxxxx kender Bxxxxx hvis famile er fra Uxxxxx og de kender nemlig Cxxxxxxxxxxx og Pxxxxxxx

Mxx Vxxxxx Hxxxxx
Bxxxxx-Kxxxxx

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-02-11 13:09

Ikke det fjerneste - hvis man ikke vil opgive andre menneskers navne og det er faktisk strafbart, at gøre det. (med visse undtagelser )

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-11 13:32

Citat
hvis man ikke vil opgive andre menneskers navne og det er faktisk strafbart

Tag telefonbogen under armen og meld dem til politiet for navneoplysning

Mon ikke Kandu kan se logikken i at omdøbe jagt-kategorien til DÅRLIGE VITTIGHEDER

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-02-11 22:28

Farvel små venner på blåstue. Hylere, tudere, D.L.S.`er og jer for hvem sandheden er en by langt længre væk end Egypten.

Fra dags dato må jeg desværre forlade Jer, det er med et blødende hjerte, men jeg har altså ikke længere den fornødne tid til at lege på blå stue.

Jeg er i dag indvalgt til en tillidspost i Danmarks Jægerforbund. Så nu skal der bruges tid på jagtpolitik og ikke pjat, personfnidder ol. I børnehøjde..

Kan I må have det godt alle sammen og ja, I finder nok snart en anden at hyle over.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-02-11 00:02

Jeg holder øje med Jer!!!!!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-02-11 08:13

Ja, selvfølgelig holder jeg øje med Jer venner – det er hylende morsomt at læse alt Jeres pladder.
Nu er jeg smit ud nu er jeg det nu er jeg det ovs ovs ovs---------

Blot fordi jeg meddeler jer, at jeg ikke har tid til, at debattere på det lave plan, som I befinder Jer på i blå stue..
Jeg går ind og ser engang imellem også får jeg et godt grim. Det kan I ikke fortænke mig i.

Accepteret svar
Fra : webgun

Modtaget 50 point
Dato : 05-02-11 01:20

bb1.
Altså helt ærlig...har du drukket pis af en murbalje??

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 05-02-11 07:05

Tak for svaret webgun.