/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bagsædet sidder fast
Fra : webgun
Vist : 716 gange
50 point
Dato : 31-01-11 01:22

jeg har en wv passat stationcar fra 2001.
Jeg skulle sku lige have en stige med i bilen og det gik fint, indtil jeg skulle have bagsædet op på plads igen. Det har sku låst sig fast i liggene stilling??, har prøvet at tage lidt hårdt fat, men der er et eller andet som blokere??. Der er ikke nogle seler eller andet som "umiddelbart" sidder i klemme eller noget.
Ved i hvad som kan være fejlen??. Jeg gider sku ikke rigtig at skal til og demontere hele lortet!.Det kan self. blive løsningen, men hører lige her først

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 31-01-11 07:17

Se i instruktionsbogen din om det ikke skulle være en låse anordning der holder sæderyggen nede.
Mener og huske at det er en knap eller en hendel man trækker i. Men er ikke 100% sikker
alimak

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 31-01-11 13:55

Hvis det er noget den skal kunne, altså hvis det er en tiltænkt låse anordning du kan udløse med et håndtag. Så vil det med 100% sikkerhed stå i instruktionsbogen som alimak skriver.
Ellers ville jeg nok starte med at fjerne bundmåtten i bag, for at se om der skulle være noget i klemme. Der kan være faldet meget ned bag.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 01-02-11 22:22

God plan med at tjekke instruksboken, det må jeg gøre i morgen, så tager vi den derfra.