/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Sprørsmål vedr. Lightroom 3
Fra : Toms_taxa
Vist : 352 gange
50 point
Dato : 30-01-11 21:19

Hej

Jeg sidder her og slås med 400 billeder som alle er taget indendørs i en sportshal.

På hvert enkelt billede vil jeg gerne rette farve temp til glødelampe og eksponeringen til automatisk.

Findes der ikke en måde hvor man kan "vælge" flere billeder og så gøre det samlet - fremfor at jeg skal gøre det enkeltvis?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-01-11 21:37

Du kan som jeg husker det bruge
CTRL+Alt+C
Til at kopiere settings fra et billede

og til at indsætte settings...
CTRL+Alt+V

Det var med på Adobeseminaret i Cinemax...

Jeg håber jeg husker rigtigt...
Vi Ben

Kommentar
Fra : Toms_taxa

Dato : 01-02-11 06:58

Tak for dit svar - desværre virker det ikke helt efter hensigten.

Den kopierer kun det første billede og ikke de øvrige.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 01-02-11 08:38

Så vidt jeg husker kan du gå ind i FILER og vælge AUTOMATISK, og der finde DROP LET (2. linie), og der lave opsætningen til det der skal laves ved alle billederne i folderen, for derefter at sende dem hen til en ny folder