/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Klinker fra hammerslag på DR1 !
Fra : kpm10
Vist : 598 gange
100 point
Dato : 13-05-03 20:52

Hej

Jeg har lige set hammerslag på DR1 og der var de inde i et hus hvor sælgeren i badeværelset havde beklædt de gamle mørke fliser med en eller anden slags film, som der så var en meget lys farve, det lignede fuldstændigt gangske almindelige lyse fliser.

Så fik jeg jo en ide' til mit eget badeværelse og jeg søgte på nettet, men jeg kan simpelthen ikke finde noget!

Er der nogen der kender noget til det?

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 13-05-03 21:17

Du kan købe indtil flere slags klæbefolier i byggemarkeder og ved farvehandlere. Farvehandleren kan i hvert fald fortælle dig om det kan holde på et badeværelse. Fede "fliser" i øvrigt - jeg så dem også.

JanneP

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 13-05-03 21:34

Ja det var rigtig flot....men tak, jeg har lige skrevet en mail til Flugger, så må vi se hvad der kommer ud af det!

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 13-05-03 22:06

Jeg tror du skal prøve mere end et sted - så bliver du nok mere sikker i din sag. Hvis man får 3 forskellige svar 3 forskellige steder bør man nok spørge flere stede.

JanneP