/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Viagra?
Fra : bravop
Vist : 313 gange
20 point
Dato : 13-05-03 19:51

Hej

Jeg har en normal potens, men ku for sjov godt tænke mig at prøve Viagra, for at se hvor længe den står (kommer ret hurtigt) og en jeg kender (med potens problemer) har tilbudt mig Viagra. Men nogle påstår at det er farligt hvis, man har normal potens, passer det?

Kommentar
Fra : Fnys

Dato : 13-05-03 20:20

Nej det er ikke farligt medmindre du har tendens til lavt blodtryk eller tager nitratpræparater inkl poppers samtidigt. Du vil sikker ikke mærke forskel først men muligvis vil du kunne få stådreng igen hurtigere

Kommentar
Fra : wisteihn

Dato : 13-05-03 21:04

Hvis du vil vide mere om Viagra og hvad andre mennesker mener om det, så kan jeg varmt anbefale www.drugdebate.dk
P.S
Pas på hvis du har problemer med forhøjet blodtryk.

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 14-05-03 10:47

Jeg kender en der prøvede for sjov... og det tog 8 timer før den lagde sig igen.. og han havde ONDT i pikken bagefter....

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 14-05-03 10:48

BTW, ang. at komme for hurtigt... det kan du træne væk!!... *SSS*

Kommentar
Fra : Skytten12

Dato : 27-05-03 10:24

Du kan altid prøve med en af de små viagra (25mg)evt. dele den ved at skære den over med en skarp kniv.

Den bliver kun stiv hvis du er ophidset og ja den bliver hurtig kampklar igen hvis du har lyst.

Tager du medicin som andre har påpeget så skal du lade være.

Kommentar
Fra : Freakyone

Dato : 15-07-03 13:32

Har ikke prøvet det selv, men har set en mand i en sex-klub, som var på Viagra. Han var på næsten konstant i 4,5 timer med flere orgasmer til følge. Jeg er selv blevet inspireret til at prøve, men leder bare efter den rette sælger.