/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Grimme ord
Fra : nomore
Vist : 975 gange
64 point
Dato : 29-01-11 21:46

Selv hader jeg ordet
http://da.wikipedia.org/wiki/Jihad
-----
Men andre elsker måske ordet? pogrom,
eller ligefrem lever efter ordet betydning/ er.
????

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-01-11 21:47

Manglende oplysninger? kan i selv smide ind..

Kommentar
Fra : netop

Dato : 29-01-11 23:28

Jamen det gør jeg så:

Jihad (gihad ????) er et islamisk begreb, der kommer fra det arabiske ord ghd ("at stræbe eller anstrenge sig"). Begrebet har en lang række forskellige betydninger, fra en indadvendt spirituel kamp for at opnå den rette tro til politisk eller militær kamp for at fremme islam og islams interesser. Ordet bliver på dansk ofte oversat til "hellig krig", hvilket ikke er korrekt, selvom jihad i visse tilfælde kan have denne betydning. Mange muslimer anser jihad for at være et af de aspekter af deres religion, der oftest bliver misforstået af ikke-muslimerne. Meningen med de mere militante aspekter af jihad er et spørgsmål, der stadig er til debat blandt muslimerne. Den religiøse legitimitet bag de forskellige islamistiske bevægelser, der benytter sig af terminologien bag det islamiske begreb jihad er ofte blevet kritiseret af mere moderate og liberale muslimer.

En person, der deltager i en militant eller ikke-militant form for jihad kaldes for en "mujahid", hvilket betyder "en der kæmper". Ordet mujahid bliver i dag oftest brugt i forbindelse med en person, der deltager i militant jihad, men dækker også en der eksempelvis udøver jihad, igennem det at anstrenge sig for at memorere koranens tekster.

Citat
Men andre elsker måske ordet? pogrom,
eller ligefrem lever efter ordet betydning/ er.
????

Sikkert!

Drejer det sig blot om at fyre en masse tåbelige spørgsmål af uden at kærre sig yderligere om svarene?
Så er du jo ved at komme i kattegori med en vis hr. Jørn Rudolph (som nu i øvrigt er blevet blacklistet for omkring 70. gang)

Spørgsmål
- Ubesvarede 11
- Besvarede 17
- Annullerede 1
- Slettede 0

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 64 point
Dato : 03-02-11 01:09

Bruger ikke ordet, ordet eksisterer ikke i min verden?
Jiha er bedre, - et rigtig legeord, jiha, juhuu, dabba dabba duh, ji....ha, ji ha

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-02-11 20:59

Citat
Sikkert!

Drejer det sig blot om at fyre en masse tåbelige spørgsmål af uden at kærre sig yderligere om svarene?
Så er du jo ved at komme i kattegori med en vis hr. Jørn Rudolph (som nu i øvrigt er blevet blacklistet for omkring 70. gang)

JA: fuck da personer som dig, dem går der sgu 100 af pr gå-gade og spiller smart
Din historie er nu heller en SKID bedre, eller er du.
Eller er DU bare en af klumme´s mange andre profiler.
Eller er du også en mangeprofil, der BARE ikke kan lade være med at svare på et
for dig utåleligt spørgsmål.

Citat
Ubesvarede 0
- Besvarede 3
- Annullerede 1
- Slettede 0
Ialt 4

Citat
Drejer det sig blot om at fyre en masse tåbelige spørgsmål af uden at kærre sig yderligere om svarene?

Og masser af LORT som svar.

Troede man fik en CHANCE for at vurdere et ? eller mange svar.
Og hvem siger man skal godkende samme dag man stiller et spørgsmål????????
granner1 og andre er med på samme melodi som dig = ANMELD bruger.
Det kan jeg godt undvære, kan du.

Citat
Bruger ikke ordet, ordet eksisterer ikke i min verden?

Takker for JUBIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ØV, de skrev du ikke, men tak..

+

Nu kan jeg da GODT se, at jeg manglede et par andre ORD /
men hvad, dem kender andre sikkert bedre end MIG, og bruger dem til stadighed =
BLAK BRUGEREN ? et eller andet.

Men at visse brugere herinde, uden advarsel hacker MIN profil, for bagefter at skrive/og påberåbe sig retten til PRIVATLIV, så slår det fandme KLIK hos mig = men ikke hos KANDU..
der ligefrem opforder til det, bare for at vedkommende ? muligvis kan finde et par huller
eller 100 på dette site.
Og det er anmeldt, men disse brugere er STADIG SÆDELES AKTIVE, herinde = FØJ

At blande j_ørn, eller hvem fanden det end er ind i noget her
kan jeg ikke se nogen grund til, han har på ingen MÅDE generet mig
og tvivler på han kommer til DET, SPAM, er det ikke noget der kommer som E_MAIL

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 05-02-11 21:01

Find selv en tak = til dig selv..........

Gad vide, om man ville tale sammen? som der bliver skrevet herinde????????????????