/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Pokerkode
Fra : Jen_sen
Vist : 549 gange
300 point
Dato : 29-01-11 19:04

Hej.

Sidder der mon nogen og ser tv og kan huske koden de nævnte under en reklame i TOP GEAR til nordic bet ?
Koden skulle udløse op til 2000 bonus ?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-01-11 19:12

Citat
Sidder der mon nogen og ser tv

??????????
Kanal
---
Mit TV er ikke værd at se på? medmindre man kan lide antikviteter.

Kommentar
Fra : Jen_sen

Dato : 29-01-11 19:15

Tv 3 +

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-01-11 19:22

Du behøver IKKE nogen kode....

ALLE nye får op til 2000 i velkomst...

Med andre ord - du får dobbelt op af det du sætter ind...

Sådan arbejder iøvrigt ALLE online spillesider.....

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-01-11 20:44

http://www.nordicbet.com/docs?content=poker_signup&ads=false&content_only=false

€1000 Bonus + 30% Loyal Bonus

Så snart du har oprettet dig, indbetalt penge første gang og overført penge til din nye pokerkonto, kan du komme i gang med at spille poker. Du har 60 dage til at samle 20.000 Poker Points. Så modtager du automatisk 1000 euro og markeres samtidig som modtager af vores 30% Loyal Bonus.

Hvis man har mod til det