/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
michael jackson musikvideo
Fra : majapedersen85
Vist : 737 gange
200 point
Dato : 27-01-11 23:49

Hej

håber i kan hjælpe mig. jeg leder efter en musikvideo hvor michael jackson er i en ørken og der er noget med en pige der ridder på en sort hest... kan simpelthen ikke huske sangen og er lidt små-desperat efter at finde den...
tror den er fra engang i 90'erne.

håber virkelig at nogen har et bud :(

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-01-11 23:52
Kommentar
Fra : DG21

Dato : 28-01-11 08:09

Måske Michael Jackson - Earth Song?
eller kan du måske huske noget mere fra sagen?

Kommentar
Fra : majapedersen85

Dato : 28-01-11 09:24

Nej desværre ingen af dem der. Kan intet huske om sangen overhovedet, men ved bare at han er i en ørken og der er høj solskin og en kvinde kommer ridende på en sort hest i horisonten.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-01-11 09:29
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-01-11 04:18
Kommentar
Fra : Klaudi