/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
arto vip
Fra : nick3095
Vist : 698 gange
53 point
Dato : 27-01-11 18:03

hej jeg vil godt have vip på arto da nogen har vist interesse for mig, nogen der kender en måde så man kan få gratis vip / hacke???

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-01-11 20:46

Kan du ikke kontaktes på normal vis, (hvordan det end foregår) skal der vip til for det.
Du kan da helt sikkert hacke dig til en konto, men det bliver Politi anmeldt øjeblikkeligt,
da du på den måde misbruger en eksisterende konto.
Du kan sikkert også have held med at oprette en fake konto, men de bliver som regel opdaget, før du får den brugt til noget.
Hader sider der ikke respekterer mig og mine programmer.
http://www.gratisimage.dk/image-BC42_4D41CDBE.jpg

Kommentar
Fra : nick3095

Dato : 27-01-11 22:07

fint svar men hvordan kan jeg så hacke? :P

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-01-11 22:54
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-01-11 22:59
Kommentar
Fra : nick3095

Dato : 28-01-11 18:06

lorte spørgsmål har ikke fundet ud af en skid, den næste der skriver noget herinde får acc svar ;D