/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
gravid?
Fra : mulle92
Vist : 315 gange
20 point
Dato : 27-01-11 09:06

Hej
Jeg er en ung pige på 20 år der er blevet gravid...... jeg havde sidste menstruation den 22/10 hvornår kan jeg så være blevet gravid? er de ca. 14 dage før sidte menstruation

mulle

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-01-11 09:32

Du skriver ikke, om lægen har fortalt dig, hvor langt henne i svangerskabet, du er?
Du er blevet gravid efter din sidste menstruation, det er alt hvad vi kan fortælle dig ud fra de få oplysninger, du er kommet med.
Di læge har sikkert bedre mulighed for at fortælle dig det. Husk læger har tavshedspligt, så du kan fortælle ham / hende alt.

Held og lykke - uanset hvad du vælger at gøre.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 27-01-11 09:41

Her kan du læse om menstruationscyklus'en, som jo ikke er helt ens for alle kvinder: http://www.cure4you.dk/346/Menstruationscyklus.pdf

Annuller spørgsmålet
Fra : mulle92

Dato : 10-03-11 16:50

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål