/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
farve en pels...
Fra : hovsada
Vist : 3057 gange
50 point
Dato : 25-01-11 19:18

jeg har en lang pels af bæverlam, som jeg vil anvende til noget andet - altså fjerne foret og sy om.
Kan man selv farne pelsen sort ??

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 25-01-11 19:19

farne=farve

Kommentar
Fra : CharlotS

Dato : 25-01-11 19:55

I princippet kan det godt lade sig gøre, i praksis vil du få store problemer med fs. at få farven jævnt fordelt.

Ring og snak med..: http://www.granat.dk/shop/frontpage.html , her kan du få farverne der skal bruges. De skal jo kunne indfarve animalsk materiale. Men som sagt vil jeg tro at du vil få store problemer med det praktiske.

Kommentar
Fra : CharlotS

Dato : 25-01-11 19:56

fs. = fx.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-01-11 23:35

Sælg den til mig?