/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
bumser og barbering
Fra : beckski
Vist : 1814 gange
50 point
Dato : 13-05-03 16:42

21 år - fyr - fejler ikke noget.
ved skrabebarbering får han bumser et par dage efter.
alt er til syneladende prøvet;
vask før og eller efter,
anden skum,
koldt eller varmt vand,
med og uden aftershave,
aftershave med og uden sprit
og selv en 1600kr, braun giver ikke tilfredsstuillende resultat ....
nogen med ideer ?? svar ?? løsninger ??

Accepteret svar
Fra : xor

Modtaget 60 point
Dato : 13-05-03 17:10

Når du skraber dig åbnes dine porre, for at lukke dem igen puttes koldt vand på efter barbering. Da du stadigvæk har problemer med betændelse i dine porre vil jeg anbefale dig at putte Aloe Vera 98% på efter det kolde vand.

Håber det løser dit problem

/Xor .->

Kommentar
Fra : wisteihn

Dato : 13-05-03 21:14

Har samme problem.
Fik anbefalet Aloe Vera 98% som smøres på huden efter at have skyllet resterne af skummet væk med vand.
Der gik dog en uges tid før jeg kunne se den store forskel. Har ikke haft problemer efter barbering siden.
Held og lykke med barberingen.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 13-05-03 21:20

pris pr. liter ?????

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 13-05-03 21:20

og hvor får man det ?? - og billigst ???

Kommentar
Fra : xor

Dato : 14-05-03 13:31

Matas.. koster dog 79,- for 150 ml .men du skal ikke bruge særlig meget... Håber det hjælper..
Men husk at det skal som sagt være Aloe Vera 98%.

/Xor .->

Godkendelse af svar
Fra : beckski

Dato : 04-06-03 14:32

Tak for svaret xor.

Har ikke givet dig pointene før thi jeg lige skulle prøve

det virkede kanon - ... gad vide om jeg nogensinde undgår brug af Aloe vera...

nyd sommeren!!

BECK

Kommentar
Fra : coco1

Dato : 11-03-04 15:13

Jeg har også ganske gode erfaringer med aloe vera efter maskinbarbering, men min hud bliver lidt tør i det.
Så jeg tænkte, om der var nogen som havde et godt råd eller egne erfaringer med en creme el. lign. der er god, som selvfølgelig ikke feder unødvendigt..... (har lidt uren hud i puberteten)!

På forhånd tak!!