/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
virus
Fra : laurenzio
Vist : 410 gange
150 point
Dato : 14-11-01 13:58

Hej,
Håber at, der er nogle som kan hjælpe mig videre.
Jeg har fået virus (32nimdaA ) på mit netværk ( 2 PCèr ) og kan sgu ikke slippe af med den igen. Jeg har ikke mindre end 3 opdaterede antivirusprg. ( F-secure - Norman - og panda titanium )
Jeg har søgt og fundet en masse om denne virus, så nu ved jeg hvad det er for en fyr, og hvad den gør, men kan altså ikke slippe af med den.
Selv en systemgendanelse har ikke hjulpet.
Håber at nogen kender DET link/prg. som effiktivt kan fjerne den.
På forhånd tak for hjælpen.
PS: Jeg har selvfølgelig kun arbejdet med èn PC ad gangen, og ikke koblet op til netværket når jeg har forsøgt mig.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-11-01 14:05

Hej laurenzio
Her er et supergram der med garanti kan fjerne dine virus
http://www.avirus.dk/
Klik på den der hedder F-PROT så skal du bare oprette 2 disketter,men bare gør som der står på siden,så går alt som en leg
MVH Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-11-01 14:11

Tillæg til min kommentar
Du skal først klikke på F-Prot-og så klikke på den der hedder antivirus diskette-og der skal du så bare oprette først den ene diskette og så den anden
Som sagt er det bare en superprogram der flere gange har hjulpet mig af med en virus
MVH Brian

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 14-11-01 14:18

Hej
Dette stykke værktøj fra Symatec som jeg anbefaler laurenzio at Downloade ,-er også utrolig effektivt og nemt.
Jeg blev reddet af det så sent som igår.
Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-11-01 14:16

"laurenzio" <laurenzio.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:RNtI7.1370$Bs1.315258@news000.worldonline.dk...
> Hej,
> Håber at, der er nogle som kan hjælpe mig videre.
> Jeg har fået virus (32nimdaA ) på mit netværk ( 2 PCèr ) og kan sgu ikke
> slippe af med den igen. Jeg har ikke mindre end 3 opdaterede
> antivirusprg. ( F-secure - Norman - og panda titanium )
> Jeg har søgt og fundet en masse om denne virus, så nu ved jeg hvad det
> er for en fyr, og hvad den gør, men kan altså ikke slippe af med den.
> Selv en systemgendanelse har ikke hjulpet.
> Håber at nogen kender DET link/prg. som effiktivt kan fjerne den.
> På forhånd tak for hjælpen.
> PS: Jeg har selvfølgelig kun arbejdet med èn PC ad gangen, og ikke
> koblet op til netværket når jeg har forsøgt mig.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Prøv om du kan finde hjælp her. http://www.wilders.org/free_tools.htm der
er nogle Nimda-fjernere.
--
hilzen
Hanzen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-11-01 14:18

Jeg søgte på google.com og fandt denne side...

http://www.zdnet.com/downloads/stories/info/0,10615,86396,00.html

ved ik om du kan bruge det... men det tror jeg nu

/Lars

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 14-11-01 16:49

Hej allesammen,
Tak for lynhurtig respons samt links.
Jeg prøver dem ud èn efter èn, og den som fjerner min lille satan her, vil få sine velfortjente points ( det er da fair ik`?)
Jeg kan sige til PARKENESS at det link du gav, desværre IKKE kunne fjerne vira. Ret mærkeligt iøvrigt, for nimda var omtalt. Men somsagt har jeg selv 3 opdatede prg. som kan finde vira, bare ikke fjerne den. Dyrt bras.
Tak igen
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-11-01 17:53

Hos Norton www.norton.com eller McAfee www.mcafee.com kan du downloade en
30-dages trial anti-virus.

Teis

"laurenzio" <laurenzio.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:RNtI7.1370$Bs1.315258@news000.worldonline.dk...
> Hej,
> Håber at, der er nogle som kan hjælpe mig videre.
> Jeg har fået virus (32nimdaA ) på mit netværk ( 2 PCèr ) og kan sgu ikke
> slippe af med den igen. Jeg har ikke mindre end 3 opdaterede
> antivirusprg. ( F-secure - Norman - og panda titanium )
> Jeg har søgt og fundet en masse om denne virus, så nu ved jeg hvad det
> er for en fyr, og hvad den gør, men kan altså ikke slippe af med den.
> Selv en systemgendanelse har ikke hjulpet.
> Håber at nogen kender DET link/prg. som effiktivt kan fjerne den.
> På forhånd tak for hjælpen.
> PS: Jeg har selvfølgelig kun arbejdet med èn PC ad gangen, og ikke
> koblet op til netværket når jeg har forsøgt mig.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 15-11-01 23:47

Symatec har på sin side følgende program til at fjerne w32.nimda.e2mm:
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.nimda.e@mm.removal.tool.html
Men skulle du nu have w32.nimda.a2mm, så er det har du skal downloade:
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.nimda.a@mm.removal.tool.html

Læg mærke til at der er E og A til forskel

Accepteret svar
Fra : Dr_Dydendak

Modtaget 150 point
Dato : 16-11-01 23:45

Symatec har på sin side følgende program til at fjerne w32.nimda.e2mm:
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.nimda.e@mm.rem oval.tool.html
Men skulle du nu have w32.nimda.a2mm, så er det har du skal downloade:
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.nimda.a@mm.rem oval.tool.html

Læg mærke til at der er E og A til forskel