/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Betalte proxy server tjenester
Fra : kaz024
Vist : 497 gange
25 point
Dato : 22-01-11 17:28

Jeg leder efter en proxyserver tjeneste som helst skal være pålidelig og derfor skal betales for at bruge. Sagen er den at mit arbejdscomputer ikke, tillader brug af sociale websteder og spærrer for dem. Computeren er sat op så det kun er administratoren der kan installere nye software.
Så jeg tænkte at gå gennem en proxy server, hvor jeg i browseren indtaster proxy serverens informationer og dermed går uden om denne spærring. Dermed leder jeg ikke efter en betalt proxy server tjeneste der skal installere en smule software, men én hvor jeg selv indtaster proxy serveren i browseren.

Er der nogen som I kan anbefale?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-01-11 17:47

Vent med Facebook til du kommer hjem fra arbejde, der er sikkert en grund til at computeren ikke kan komme sådanne steder, for eksempel at din arbejdsgiver gerne vil at du arbejder når du er på job arbejdscomputere på min arbejdsplads kan slet ikke komme på internettet

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 22-01-11 21:32

Citat
Sagen er den at mit arbejdscomputer ikke, tillader brug af sociale websteder og spærrer for dem.

Nu er det jo ikke computeren der bestemmer det, det er firmaet og derfor kan det betyde fyring at omgå firmaets sikkerhedspolitik.
Husk på at du ikke kan skjule hvad du laver på firmaets computer, heller ikke ved at benytte en proxy

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-11 15:41

Citat
Er der nogen som I kan anbefale?

Yes....

Pas dit arbejde