/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Hvad er timelønen for arbejdsmand
Fra : Nyx-x
Vist : 3188 gange
50 point
Dato : 22-01-11 09:29

Jeg skal til jobsamtale mandag morgen. Så jeg ved ikke lige hvor jeg skal spørge elelrs da det gik lidt stærk med at få det i stand. :)

Det er et job i forsendelsen på en fabrik. Der er ikke maskinehåndetring med. Stående 8 timers arbejde med at rengøre og forsende vare.
Ikke med det helt store ansvar.

Hvad er egentligt den timeløn(ikke månedsløn) Jeg kan foreslå til samtalen.

Jeg har haft forskelligt andet arbejde, der ikke kan give mig en pejlning om timelønnen for den type job.
Jeg skulle jo gerne kunne komme med et realistisk foreslag. Så jeg ikke sælger mig selv for billigt eller mister det ved for meget i timen.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-01-11 10:01
Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 50 point
Dato : 22-01-11 12:00

omkring 130 kr

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 22-01-11 16:36

fabriksarbejde har aldrig været godt lønnet. men du kunne jo spørge hvad de giver i timen. den slags arbejde plejer ikke at være noget hvor man forhandler løn den første dag. de har som regel en fast timeløn og så kan man tage arbejdet eller lade være.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 22-01-11 16:40

130 - 140 kr i timen....vil jeg mene er realistisk timeløn for det arbejde du beskriver -men det kan jo blive mindre hvis der er mange som har søgt jobbet og skal til samtale.
Men det drejer sig vel i første omgang om at få et job og en indtægt- er du ikke tilfreds med lønnen eller andet er det jo bedre at søge et nyt arbejde mens du er i arbejde
Held og lykke med samtalen

Godkendelse af svar
Fra : Nyx-x

Dato : 22-01-11 21:06

Tak for svaret rotw.