/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Internet fra bærbar via SE X8
Fra : Desmersnaps
Vist : 1739 gange
300 point
Dato : 21-01-11 09:16

Hej gruppe
Jeg plejer at bruge min SE C510 som modem, til at gå på nettet med min bærbar (gennem PC Suite). Nu har jeg fået en SE xperia x8, og softwaren hedder nu PC Companion 2.0. Hvordan får jeg forbindelse til nettet via PC companion fra min bærbar? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor denne funktion er. Eller jeg skal måske ha fat i PC Suite igen?

Mvh Kasper

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 21-01-11 10:29

PC Companion starter automatisk, hver gang du opretter forbindelse mellem mobil og computer. Før du kan bruge PC Companion med din mobil, skal du installere applikationen på din computer.

Tip: Du får besked, når der er ny software eller nye applikationer til PC Companion

HAR DU IKKE PROG. KAN DU EVT. DOWNLOADE DEN HER

http://www.sonyericsson.com/cws/support/softwaredownloads/detailed/pccompanion/xperiax10?cc=dk&lc=da
Sådan installerer du PC Companion:

1.Slut USB-kablet til computeren og derefter til mobilen.
2.I mobilen: Tap på Installer PC Companion.
3.Vent på, at mobilen opretter forbindelse.
4.Hvis automatisk kørsel er aktiveret på din computer, får du besked om tilgængelig pc-software fra Sony Ericsson.
5.Hvis du vil køre Sony Ericssons pc-software manuelt, skal du gå til Windows Stifinder og køre Install.exe fra mobilens hukommelseskort.
6.Vælg sprog.
7.Klik på Installer for at starte installationen og følg vejledningen på skærmen.
Bemærk: Hvis PC Companion ikke finder din mobil inden for 30 sekunder, skal du afbryde forbindelsen til mobilen og gentage trin 1 til 3.

Kommentar
Fra : Desmersnaps

Dato : 21-01-11 12:24

Jeg har allerede PC Companion. Mit spørgsmål går på hvordan jeg opretter forbindelse til internettet derigennem.

Jeg har nu installeret et program der hedder pdanet på telefon og computer. Det fungerer fint, men det undrer mig stadig at jeg ikke kan oprette forbindelse via PC Companion...

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 21-01-11 14:25
Kommentar
Fra : Desmersnaps

Dato : 24-01-11 12:07

Desværre. Det er et helt andet styresystem. Min telefon er en Xperia X8 - Vivaz pro bruger Symbian, ikke Android....