/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Værksted har repareret for meget
Fra : pedroso
Vist : 2569 gange
500 point
Dato : 20-01-11 22:54

Hej!

Hvad kan jeg gøre når mit værksted har skiftet flere ting end jeg har bedt om.

Endda ting, jeg har sagt de IKKE skal skifte.

De har også skiftet ting, som ikke fejlede noget.

Jeg fik et skriftligt tilbud på at skifte tandrem, og bøsningen på højre langsgående bagbro. Bøsningen ville jeg bare checke prisen på, for jeg havde et godt tilbud på det i Sverige. De havde haft den af og konstateret at den var i stykker.

Jeg afleverede så bilen og sagde til dem at de KUN skulle skifte tandremmen. Ikke bagbroen (det var for dyrt syntes jeg). "Ok, det skal vi nok" var beskeden. Jeg skreve endda en seddel, hvor jeg skrev: "Tandrem skift". Og mit telefonnr.

De ringede så dagen efter om eftermiddagen og sagde at nu havde de så skiftet:
- Tandrem (ok med mig). 3.100 kr på tilbudet
- Vandpumpe (ok med mig, da det jo hører til)
- Topdæksel-pakning (hvad har det med noget at gøre?)
- BÅDE højre og venstre bagbro bøsning (modsat aftalen). 3.200 kr på tilbudet for 1 bøsning

Samlet pris: 10.100 kr.

Desuden har de lagt 25% moms til den pris jeg fik tilbudt. De må de da ikke uden at skrive det i tilbudet?

Det er en Honda Civic, og iflg. det autoriserede Honda værksted er det ikke engang nødvendigt at skifte begge bøsninger, man kan nøjes med den ene.

Hvad er jeg forpligtet til at betale?
- Kan jeg afvise at betale det, jeg ikke har bestilt?
- Kan jeg afvise at betale det, vi har aftalt ikke skal laves?
- Kan jeg afvise at betale for skift af venstre bagbro bøsning, som var ok?

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 510 point
Dato : 20-01-11 22:58

Spørg/forelæg det for FDM.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-01-11 22:58

Hej.
Jeg skal ikke gøre mig klog på alt det du har fået lavet .
MEN
Citat
Desuden har de lagt 25% moms til den pris jeg fik tilbudt. De må de da ikke uden at skrive det i tilbudet?

Det er ALTID + moms når de oplyser en pris

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-01-11 22:58

Kan du bevise din påstand???

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-01-11 23:23
Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-01-11 23:30

Det er jo også smalhals for autobranchen, så de vil gerne lave væsentligt mere end man beder om.
Rent faktisk skal man have en seddel med til mekanikkeren, samt et kopi som han underskriver.

Det er ikke normalpraksis, men desværre nødvendigt, så man har noget skriftligt at forholde sig til.
Det er jo ikke alle i den branche der er STUERENE.

Men du skal protestere til din kreative mekanikker, og sige at de må have lavet det på egen regning, da det ikke indgik på den seddel du gav dem.

Ellers må du søge anden bistand, som forslået FDM, hvis du er medlem.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-01-11 00:03

du har fået den laver i udlandet (sverige) ikke

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-01-11 03:01

Det er ikke noget nyt.

Jeg læste for over 40 år siden en vittighed.

Dommeren afleverede sin bil på værkstedet, gav mekanikeren en bibel og fremførte:

- Sværger De at skifte tændrørene, kun tændrørene og ikke andet end tændrørene.

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 21-01-11 13:23

Nej, den er lavet i danmark.

Jeg har på skrift at det kun er tandrem og bøsninger, som skal skiftes. Mundtligt aftalte vi så at det kun var tandremmen.

Herudover har han så skiftet dele til ca. 4000.

Skal man virkelig skifte servorem og generatorrem samtidigt med at man skifter vandpumpen????? Vi taler om en Honda Civic fra 2002. (3500 kr)

Jeg fik skiftet vandpumpen på en Toyota sidste år for 1500.

Og kan han bare skifte topdæksel pakningen uden at spørge mig? (500 kr)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-01-11 13:45

Nu kan jeg ikke lige se motorrummet i din bil for mig, men:

Hvis det har været nødvendigt at AFMONTERE topdæksel for at reparere, sætter man NATURLIGVIS en ny pakning i....

Man skiller ikke noget ad og bruger GAMLE pakninger - og slet ikke et aut. værksted...

Så det er bare at betale.

Momsen er ligeledes bare at betale - det er HELT NORMALT...

At det øvrige er lavet skyldes åbenbart misforståelser mellem det skiftlige tilbud (som sikkert har stået på arbejdssedlen) og aftalen du evt. har lavet med en "kontoransat".....

Så det kan du naturligvis klage over og med lidt "held" få et prisafslag på....

Er du normalt kunde på værkstedet er de "garanteret" til at tale med.....

Ellers slipper du nok ikke for en retssag på det punkt.

Men alt ialt PASSER regningen....

Hvad en Toyota har kostet kan du IKKE bruge til noget

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 21-01-11 14:00

Nej Refi, det er ligemeget medd topdækslet som er problemet. Det er jo også kun 500 kr. Han sagde det var utæt, derfor skiftede han det.

Det springende punkt er at han SIGER at han ikke kan komme til vandpumpen uden at tage generatoren af. Og så skifter man også remmene, siger han. Alt ii alt 3500 kr ekstra altså.

Jeg forstår så ikke at man undgår dette når man skifter tandremmen. Men det er jo belejligt for ham, for tandrems-skiftet var jo fast pris!

Iøvrigt har jeg lige checket hans pris for en vandpumpe: 947,50 kr. Den fås hos Autobremsen i Rødovre til 500 kr. Det samme med de andre dele.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-01-11 14:10

Citat
Iøvrigt har jeg lige checket hans pris for en vandpumpe: 947,50 kr. Den fås hos Autobremsen i Rødovre til 500 kr. Det samme med de andre dele.

Det kan du ikke bruge til noget.....

Fordi Brugsen sælger æbler til 1 kr. kan du IKKE forlange "døgnbutikken" skal gøre det samme....

Maling er også dyrere hvis maleren skal give pris end hvis du køber den i "supermarkedet".....

Du kan ALTID finde billigere varer på nettet end hos den aut. forhandler

Kommentar
Fra : alka

Dato : 21-01-11 14:11

Alle priser som oplyses til privat handel, skal altid oplyses med moms. Allle priser til erhverv bliver altid oplyst uden moms. Baggrunder er den for private, at de ikke kan trække momsne fra, eller på anden måde have momsregnskab - derfor!

Men bevisførelse er ikke god for dig pedroso. Få de udskiftede dele udleveret, som du så kan bruge ved evt søgsmål - eller hjælp til løsning af problemet. De sagkyndige kan så tage stilling til, om der er udskiftet dele som ikke var nødvendige. Er der det stå du lidt bedre, men er det udskiftet pga de fejlede noget, så har du fået lavet tingene - og så bliver det nok svært, at undgå at komme til at betale.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 21-01-11 14:36

Hvis du henvender dig til FDM, vil de selvfølgelig forlange du opretter medlemskab, hvis ikke du er det i forvejen, -men mon ikke kontigentet kan betale sig?
Jeg har før haft brug for FDM, og har andre gange haft gavn af at fortælle at jeg ikke tøver med at henvende mig der.
Jeg har haft gavn af mit medlemskab, både som selvstændig og som kunde.

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 21-01-11 15:00

Jeg er klar over det med priserne.

Det handler om hvorvidt det er nødvendigt at skifte så meget som de har skiftet.

Som sagt kan jeg dokumentere hvad jeg har bestilt. Om det så er ok at regningen så lyder på en hel masse ekstra er jo det, som er mit spørgsmål?

Honda værkstedet siger at man ikke behøver skifte andet end tandrem. Eller vandpumpe hvis den er i stykker. De forskellige remme og topdæksel er noget han selv har fundet på at skifte.

I FDM linket står der at det kun er ok hvis det er dele, som har med sikkerhed at gøre. Og det er det jo ikke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-01-11 15:15

Citat
Honda værkstedet siger

Dvs. det er IKKE et aut. værksted du har været på

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 21-01-11 15:18

Citat
Dvs. det er IKKE et aut. værksted du har været på [Meget forvirret]

Nej. Det ville have gjort det en hel del dyrere. Til gengæld ville de nok ikke have snydt på vægten.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-01-11 15:58

Tja...

Så er der nok ikke meget at gøre, da arbejdet ER udført - og (jeg formoder) sikkert tilfredsstillende....

En mundtlig "efterfølgende" aftale vil DU skulle bevise - og det er nok ikke nemt når der foreligger en skriftlig og disse punkter ER lavet....

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 21-01-11 16:07

Refi, det vil efter din logik betyde at de må skifte alt, der ikke er nogen aftale om.

Så hvis de synes at motoren er slidt må de skifte den, og så skrive 50.000 på regningen?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-01-11 16:10

Nej - og det er heller ikke det jeg skriver....

De har jo IKKE lavet noget der oprindelig ikke skulle laves

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 21-01-11 16:12

Han mener at fordi han skrev til mig på mail at "det var nødvendigt at skifte vandpumpe" så er det i orden. Det er jo ikke at spørge om lov.

Min pointe er at de skulle have spurgt først. Det var jo en væsentlig ekstraudgift. De kunne f.eks. have ringet. De havde mit nummer.

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 21-01-11 16:14

Citat
De har jo IKKE lavet noget der oprindelig ikke skulle laves [Blink]

Jo det har de da: Vandpumpe og topdækslets pakning. I alt godt 4000 kr.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-01-11 16:18

Som sagt ligger det så op til dig at bevise du IKKE har sagt ja til det.....

Det er jo pludselig HANS bedømmelse du ikke accepterer, hvis han mener det var nødvendigt i forbindelse med det andet.....

Det er jo ikke nye sæder han har sat i (selvom de måske er slidt)....

Citat
- Vandpumpe (ok med mig, da det jo hører til)

Og det har du jo åbenbart fundet OK

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 21-01-11 17:23

Ok, jeg tror jeg forstår hvad du mener: At værkstedet har ret til at skifte alt muligt, dele men at det skal være relevant ifht. det jeg har bestilt. Og de behøver ikke spørge mig.

FDM skriver "Kan du ikke blive enig med værkstedet om, hvad der er aftalt om omfang af bilreparationen og prisen for denne, skal du kunne bevise, at værkstedet har foretaget reparationer ud over det aftalte."

Det aftalte, som er på skrift, siger: Tandrem og bagbro bøsninger.

Er tandrem-skift = vandpumpe-skift? Er der nogen automekanikere på linjen til at svare på det?

Mht. topdækslet så er det vel klokkeklart at det har jeg ikke bestilt. Og da det ikker er en sikkerheds-ting, så må de ikke skifte den (dette iflg. FDM)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-01-11 17:29

Citat
Og da det ikker er en sikkerheds-ting, så må de ikke skifte den (dette iflg. FDM)

Sådan kan du ikke tolke det....

ETHVERT værksted med respekt for sig selv kunne ikke DRØMME om at bruge en "brugt" pakning...

Så er dækslet fjernet pga. rep. kommer der AUTOMATISK ny pakning....

Men du VIL åbenbart forsøge at betvivle regningen, og så må du jo bare føre et sagsanlæg....

Det kan vi ikke gøre for dig....

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 21-01-11 18:22

Citat
Han mener at fordi han skrev til mig på mail at "det var nødvendigt at skifte vandpumpe" så er det i
orden. Det er jo ikke at spørge om lov.

Ja lige præcis,... så har du jo givet ham 'frie hænder',..

det var rigtig dumt gjort,.. du skulle omgående ha' returneret mailen,
og skrevet, : skift kun tandremmen som vi har aftalt, !
så havde du haft noget bevis for din påstand,

nu er det svært at vide hvor gammel du er, og hvor meget erfaring du har,
men det burde være alm. kendt at der er mange,.. (alt for mange)
mundtlige aftaler der ikke bliver overholdt,

uanset det er en mekaniker, eller anden håndværker, der skal udføre et stykke arbejde,
så få skrevet ned, præcis hvad der skal laves, og til hvor meget (prisen)
en kopi til hver,.. så er der noget at 'gå videre med'.. hvis arbejdet ikke udføres tilfredsstillende,

som det ser ud nu,.. har du intet bevismateriale,.. tværtimod,..
du har accepteret mailen, ved ikke at reagere,..

og,.. nej,.. et værksted har kun ret til at skifte det du befaler,
(værkstedet kan ikke vide hvad du skal bruge bilen til, .. måske har du solgt den til eksport)
det er din bil,.. og det er dig der bestemmer hvad du vil ha’ lavet,

det er noget andet hvis du beder ham klargøre den til syn, eller sætte den i forsvarlig stand,

det svarer nogenlunde til at en murer skifter taget på dit hus, (fordi det er utæt)
selvom du har sagt han kun skulle rep. gulvet i din garage.

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 21-01-11 18:23

Jeg kender ikke den pågældende model, men hvis vandpumpen er trukket af tandremmen, er det dumt ikke, at skifte den samtidigt. Den har isåfald kørt et betragteligt antal kilometer, og er der det mindste slør iden vil det meget hurtigt blive værre. Scenariet kan ende med et kvast topstykke, bøjede ventiler etc. og hvem står så med aben ?
Hvis motoren har spildt olie fra topdækslet og man alligevel har den adskilt, er det ganske naturligt, at udskifte en defekt pakning. ( Man sætter jo heller ikke en ny udstødning på, og genbruger de gamle pakninger. )
Har din mekaniker forstået, at han ikke skulle skifte de / den omtalte bøsning bagi ? Så er det selvfølgelig ikke smart, at lave noget udenfor aftale.
Hvis du har fået et tilbud burde du også have fået oplyst, at momsen kommer oveni til sidst.

Kommentar
Fra : anderswitt

Dato : 21-01-11 20:11

hvis du har fået et tilbud på fx.3500 så er det det og hvis ingen har snakket om +moms
så må det regnes som incl.moms når du er privat. man kan ikke give et tilbud mundtligt/skriftligt
og så der kommer en masse +++++++++++++
men forlæg det for værkstedet de må have en helves god forklaring på hvordan H..... de kan tillade
sig og skifte det hele

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 22-01-11 08:53

Citat
Så er dækslet fjernet pga. rep. kommer der AUTOMATISK ny pakning....

Dækslet er ikke fjernet pga. rep. af det jeg har bestilt. Det er en rep. de selv har fundet på.

Citat
det var rigtig dumt gjort,.. du skulle omgående ha' returneret mailen,
og skrevet, : skift kun tandremmen som vi har aftalt, !
så havde du haft noget bevis for din påstand,

Det gjorde jeg også. De skrev kl. 14:47: "Vi var nødt til at skifte Vandpumpe OGSÅ der det var utæt", jeg svarede kl. 15:16, før så jeg det ikke. Og de havde haft mit telefonnr. hele tiden, som jeg kunne have svaret på omgående.

Men uanset hvad så havde de jo skiftet tingene allerede inden de skrev til mig!

På mandag vil jeg foreslå ham at jeg betaler for halvdelen af vandpumpen - den er jo skiftet, men til en pris som er 3 gange mere end jeg har fået gjort det til før.

Bøsningerne har han selv indrømmet at det skulle ikke skiftes. Men han er så fræk at sige at det jo kun er en mundtlig aftale at de ikke skulle skifte dem.

Og så vil de have ekstra for at spore hjulene. Kan det være rimeligt, når jeg nu har et fast tilbud på at skifte bøsningerne?

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 22-01-11 08:53

Læste lige ”katekismus” indlæg om FDM. (klagemuligheder)
http://www.fdm.dk/bilen-til-daglig/hvad-goer-jeg-hvis-vaerkstedsregningen-er-hoej

Citat
Du skal betale, hvis delen trængte til udskiftning, og det kan dokumenteres,

Rystende læsning, må jeg nok sige,....

et Tænkt eksempel :

en kunde kører til mekaniker, og beder ham skifte tandrem,
under arbejdet ser mekanikeren at vandpumpen også bør skiftes,
(nå,.. ja det er jo det sædvanlige)
da han afmonterer vandpumpen, opdager han at slangen til køleren bør skiftes,
(satans osse)

da han afmonterer slangen til køleren, opdager han at kølerens ophæng
er alvorlig rust tæret,
(ups,.. det var ikke så godt)
da ophænget er svejset på tværvangen under køleren, må denne naturligvis skiftes,
han går nu i gang med at skifte vangen under køleren,..
(gamle biler),..

da han har skåret tværvangen fri af de langsgående hovedvanger,
opdager han til sin rædsel at der er begyndende rust i hovedvangerne,
det skal naturligvis repareres,..
(satans osse),...
derfor er han nød til at afmontere både motor, gearkasse samt hele fortøjet,..
nu kan mekanikeren se at de to hovedvanger er så rustne at de må udskiftes, !!

nu står mekanikeren i et svært dilemma,..
på den ene side,. er det svært at vurdere hvordan det ser ud når hovedvangerne bliver skåret af,
+ at både bremser, udstødning, dæk, og støddæmpere bør udskiftes,

på den anden side,. han ikke kræve at få pengene for reparationen hvis prisen er højere end bilens handelsværdi,.. iflg. FDM :

Citat
Hvis reparationen er mere værd end bilen :

Der gælder dog en vigtig undtagelse: Er bilen repareret for et beløb, der overstiger dens handelsværdi efter reparationen, skal værkstedet kunne dokumentere, at reparationen er sket med kundens samtykke.

skulle mekanikeren måske have kontaktet kunden noget før,
eller skal han fortsætte arbejdet, ?

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 22-01-11 09:11

Citat
På mandag vil jeg foreslå ham at jeg betaler for halvdelen af vandpumpen - den er jo skiftet, men til en pris som er 3 gange mere end jeg har fået gjort det til før.

go' ide,.. du kan jo tilbyde at betale vandpumpen med den pris du kan få den til,

ved samme lejlighed kan du bede ham montere de gamle bøsninger,
eller få et stort nedslag i prisen,... det er nok på den måde du kommer længst,

som du kan se,. er FDM ikke til meget hjælp for deres egne medlemmer,
FDM ser mere ud til at beskytte makanikerne,..

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 22-01-11 09:58

Tak for de mange gode indlæg. Jeg skal nok dele points ud til alle der har bidraget positivt. Egentlig er det en skam at det er så "populær" en tråd :) Men i dette land er gamle biler jo desværre noget vi må leve med.

Det med bilen og hvad den er værd nævnte jeg også for ham. Men er det hos en forhandler, eller privat? Det gør jo en forskel. Mazda tilbød mig 8.000 for den som byttepris. Det er godt nok ikke meget, og jeg takkede også nej.

Hans regning lyder på 10.100. Og han vil måske sige at han synes at bilen er 10.100 værd...?

Ok, det er i hvert fald et argument mere jeg kan bruge.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 22-01-11 10:30

Ærligt talt, så syntes jeg du skulle fremvise nedenstående til værkstedet. (Uddrag fra FDM-link)
Citat
]Du skal betale, hvis delen trængte til udskiftning, og det kan dokumenteres
Selv om et værksted erkender, at det har repareret sikkerhedsmæssige fejl ud over det aftalte, kan du risikere at måtte betale for en værdiforbedring. Det gælder, hvis værkstedet kan dokumentere at delen trængte til udskiftning. Du vil i den situation typisk kun være forpligtet til at betale nettoprisen for reservedelene, mens værkstedet selv må bære omkostningerne til arbejdsløn samt avance på reservedele.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-11 10:33

Citat
Vi taler om en Honda Civic fra 2002

Citat
Mazda tilbød mig 8.000 for den som byttepris

Der er da vist noget du fortier

Er det en totalskadet bil du forsøger at reparere

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 22-01-11 10:59

Totalskadet, hvad mener du? Nej, jeg var nede hos Mazda for at høre hvad de ville gi' for den, hvis jeg købte en ny hos dem. Og så var svaret 8.000 kr.

Stilkene: Det er jo ikke "sikkerhedsmæssige" ting, de har repareret. Gør det ikke en forskel?

Men dit svar løser jo problemet med det "tænkte" eksempel fra EA-HS. Eller det gør det i hvert fald lidt billigere.

Men tak for dit link. Jeg havde set det, men læst det som at det kun gjaldt sikkerheds-ting. Men hvis du har ret så kan jeg jo sige til ham at han skal trække arbejdslønd fra, og sænke prisen til listeprisen (som jeg jo ved er lavere)

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 22-01-11 11:02

Hov, nej det er en Honda Civic fra 1998. Så forstår jeg bedre Refi Min kone har en Civic fra 2002.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-01-11 12:50

Citat
Jeg skal nok dele points ud til alle der har bidraget positivt

håber kandu teamet nakker dig for spam....

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-01-11 15:28

Bare nogle generelle betragtninger:
Citat
for jeg havde et godt tilbud på det i Sverige.

Jeg tror på at man skal holde sig til et fast værksted.Et man har oparbejdet en tillid til,gennem årene.
Dette med at få noget lavet et sted,noget en anden (Sverige). Tror jeg ikke man sparer noget ved.
Selv bruger jeg kun aut.værksted. (Opel Thisted).De kender min bil,har hele dens "liv" på computeren.De er lidt dyrere med timebetaling,end et u-aut.værksted.Til gengæld kender de hver en bolt i bilen.Kan gå ind på hylden og finde reservedelen,øjeblikkeligt. Hvor andre først skal ha`det bestilt.
Hvad angår tandrem.Jamen da forventer jeg da at de skifter det fornødne.(Det gør de også).Det være sig vandpumpe og diverse rullelejer.Motoren "himler" jo,hvis bare een af delerne "står af".
Og hvad angår bøsningerne i bagtøjet.Jamen,hvis den ene er slidt,er den anden helt sikker "godt på vej".
Nej,det er ikke nemt at være bilejer,men det kan også være surt at være mekaniker.Nogle kunder tror at hvis de koster nogle tusinder,på en gammel bil,skal den være som ny igen.Og det er jo absurd.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 22-01-11 15:50

Det har du nok ret i Mosebæk. Men det er ofte ret dyrt.

Hvis jeg betalte det, værkstedet forlanger, så er det alligevel billigere end hvis jeg havde gået til et autoriseret værksted. Honda siger:

Tandremskift (uden vandpumpe): 5000
Bagbro bøsninger, 2 stk: 6000
- og så mangler vi jo vandpumpen og topdæksel pakningen. For ikke at tale om kølevæske, kileremme og hvad de ellers måtte finde undervejs.

Mht. Sverige så er det altså tit billigere, men koster selvfølgelig broen. Og hvis det tager flere dage er det jo nærmest umuligt.

Men vi har venner derovre, og jeg taler svensk, så derfor.

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 29-01-11 17:47

så fik jeg meldt mig ind i fdm. de gav mig faktisk en masse gode råd, så nu vil jeg igen prøve at slå en handel af... kunne dog ikke faxe til dem, jeg skal jo bruge en kvittering på at de har fået min afvisning af regningen, så den ikke går til inkasso.

iøvrigt kan jeg ikke skrive uppercase i min ubuntu længere .o9 ja det skulle ha været en smiley .od

Godkendelse af svar
Fra : pedroso

Dato : 06-02-11 18:06

Jeg må hellere få det afsluttet. FDM's jurister er pudset på værkstedet nu

Tak for svaret stilkene. FDM var løsningen.

I andre får nogle points også, for der var mange gode råd.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 06-02-11 19:13

Det ville vært morsomt at få vide hvordan sagen gik til slut.Hvad værkstedet tilbyder dig osv.
alimak

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 06-02-11 20:02

En god beslutning pedroso. Du er i gode hænder.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 15-02-11 08:43

Se tv på DR.1 i aften kl, 20.30. Der bliver dit spørgsmål bragt op, i udsendelsen "Snydt igen".